Aviseringar
Rensa alla

Paljettkuddar...


Ämnesstartare

Är det nya "it" så fcking snyggt...har 1 svart 1 silver

woho!!!!!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Inga kommer någonsin att ta den kvinnliga arten på allvar så länge ni dyrkar paljettkuddar, du håller tillbaka jämställdheten. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Inga kommer någonsin att ta den kvinnliga arten på allvar så länge ni dyrkar paljettkuddar, du håller tillbaka jämställdheten. [zzz]


   
SvaraCitera

Vad ska man göra med dem?
Man kan ju knappast använda dem som kudde, obekvämt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Vad ska man göra med dem?
Man kan ju knappast använda dem som kudde, obekvämt. [sad]

Jag har de på min vita soffa där ingen sitter det enda som finns där är kläder man slänger där istället för på golvet och en katt kanske på ryggstödet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Inga kommer någonsin att ta den kvinnliga arten på allvar så länge ni dyrkar paljettkuddar, du håller tillbaka jämställdheten. [zzz]

Jag har aldrig strävat efter att man ska ta den kvinnliga arten på allvar. Jag ser människan som en individ och vill sedan några efterblivna tards se människor för könet så rör det inte mig i ryggen, sådana får inte vistas i min närhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag har aldrig strävat efter att man ska ta den kvinnliga arten på allvar. Jag ser människan som en individ och vill sedan några efterblivna tards se människor för könet så rör det inte mig i ryggen, sådana får inte vistas i min närhet.

Så du väljer att ignorera problem så länge dem inte berör dig? [cute][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man googlar det (vilket jag var tvungen att göra) så är det denna tråden som kommer upp först på google [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Så du väljer att ignorera problem så länge dem inte berör dig? [cute][shake]

Jag väljer att ignorera problem som inte är en big deal. Det är 2000 och kvinnor blir inte illa behandlade för att de är kvinnor i Sverige.

Det är bara något att skylla på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag väljer att ignorera problem som inte är en big deal. Det är 2000 och kvinnor blir inte illa behandlade för att de är kvinnor.

Du skojar. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh, fint


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

om man googlar det (vilket jag var tvungen att göra) så är det denna tråden som kommer upp först på google [surprised]

Antar att du ville veta hur de ser ut, såhär ser mina kuddar ut.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Du skojar. [tired]

Inte i Sverige! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Inte i Sverige! [smile]

Jo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Jo.

Haha, nej. [zzz]


   
SvaraCitera