Aviseringar
Rensa alla

palla skolan


Ämnesstartare

ja gillar vetkligen inte skolan de kan bero på att jag är dum lr nåt men jag har failat på alla prov i början av året plugadde jag aldrig och försökte inte ens på proven men nu har ja börjat göra det och jag har ändå fått samma resultat vad kan man göra för att bli bättre å få bättre betyg (vill ej bli alkis)


   
Citera
Ämnesstartare

Inte så svårt plugga iförtid


   
SvaraCitera

dryg:

vad kan man göra för att bli bättre å få bättre betyg (vill ej bli alkis)

[confused]
att bli alkis har kanske inte så mycket med det att göra..

men du får väl plugga mer helt enkelt. nu är det ju inte så stor vits med det dock eftersom det är sommarlov anytime.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

att bli alkis har kanske inte så mycket med det att göra..

jo för får man inget jobb blir man ledsen blir man ledsen dricker man sen blir man bostadslös sen blir man alkis

asså ja pluggar massor hemma men jag lär mej ändå inget å misslyckas ändå de e de som e så trist att man lyckas lika bra när man försöker som när man inte gör det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dryg:

jo för får man inget jobb blir man ledsen blir man ledsen dricker man sen blir man bostadslös sen blir man alkis

Men drick inte då[tard]


   
SvaraCitera

Vad pluggar du för ämnen?


   
SvaraCitera

Andas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fagerjärn:

Vad pluggar du för ämnen?

alla

Sovande:

Men drick inte då

men dööh man e ju ledsen och när man e full e man glad


   
SvaraCitera

dryg:

asså ja pluggar massor hemma men jag lär mej ändå inget å misslyckas ändå de e de som e så trist att man lyckas lika bra när man försöker som när man inte gör det

testa ett annat instuderingssätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dryg:

men dööh man e ju ledsen och när man e full e man glad

nej


   
SvaraCitera

dryg:

alla

Grundskolan med andra ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

nej

jo fast du kanske bara dricker när du e ensam lr nåt, själv dricker ja aldrig ensam utan bara när man e ute å har kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dryg:

jo fast du kanske bara dricker när du e ensam lr nåt, själv dricker ja aldrig ensam utan bara när man e ute å har kul

Jag kanske inte dricker alls mycket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dryg:

jo fast du kanske bara dricker när du e ensam lr nåt, själv dricker ja aldrig ensam utan bara när man e ute å har kul

Du måste bara hitta ditt sätt att lära dig saker och ting. Är du visuell, kinetisk eller audiativ? Ta reda på det ( finns en tråd om det här i UM) och ta reda på hur du kan lära dig på bästa sätt när du vet vad dina starka inlärningssätt är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dream:

visuell, kinetisk eller audiativ

????? ja kanske bara e dum


   
SvaraCitera