Aviseringar
Rensa alla

palla


Ämnesstartare

jag känner mig sjukt ful idag, är det verkligen värt att göra något då.

eller ska man sticka iväg på fest även fast man känner sig äcklig och skabbig? ):


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jaha, det är fredag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Jaha, det är fredag.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkänn du är Kittieh eller nåt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Erkänn du är Kittieh eller nåt [crazy]

haha woot? haha, NEJ. dårå? :S


   
SvaraCitera

känner mig med äcklig och skabbig idag av någon annledning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jakaerstark:

känner mig med äcklig och skabbig idag av någon annledning

fan vad jobbigt ju! kände mig dock inte skabbig imorse, kände mig snygg och bra. men när jag kom hem från skolan såg jag ut som skit. ;<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man festar ändå och förhoppningsvis är man snyggare efter några drinkar... [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Waddle Dee:

Man festar ändå och förhoppningsvis är man snyggare efter några drinkar... [chocked]

hahaha, sant. kommer dock inte känna mig så snygg innan ju, och vill egentligen inte dricka så mycket ikväll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå på festen. Lär vara betydligt roligare än att sitta på UM hela kvällen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ettanvändarnamn:

hahaha, sant. kommer dock inte känna mig så snygg innan ju, och vill egentligen inte dricka så mycket ikväll

Du kanske behöver komma i rätt stämning? [tard] Du kände dig snygg imorse, fräscha upp dig kanske så blir det bättre? [no-no][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Gå på festen. Lär vara betydligt roligare än att sitta på UM hela kvällen.

santsomfan! men samtidigt, har mer lust att bara ha myskväll med kompisar; se på film, äta sleven-brownies, chips med dipp och hembakade chokladbollar! mmmm! och inte behöva vara uppklädd och fixad

Waddle Dee:

Du kanske behöver komma i rätt stämning? [tard] Du kände dig snygg imorse, fräscha upp dig kanske så blir det bättre? [no-no][mad][mad][mad]

alltså.. jag orkar inte! det tar så lång tid och jag har inget att ha på mig! ):


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ettanvändarnamn:

alltså.. jag orkar inte! det tar så lång tid och jag har inget att ha på mig! ):

Det behöver inte ta så lång tid och man behöver inte speciella kläder. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Waddle Dee:

Det behöver inte ta så lång tid och man behöver inte speciella kläder. [cool]

for me it does! eller alltså, jag har inga snygga kläder alls. alla ligger i tvätten, typ. just nu har jag pyjamasbyxor på mig liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Göm dig.


   
SvaraCitera