Aviseringar
Rensa alla

pallar inte


Loeiva
Ämnesstartare

Känner mig helt värdelös och trasig.. vill bort från världen.. beter mig som ett svin mot min kille. fml. 
Vet inte hur jag ska göra. går till kuratorn i skolan, men det funkar ju inte ens. Kan inte kontrollera mina känslor alls. hjälp.. ge mig tips.. hatar att må såhär..vill inte ens leva mig.. får självskade tankar hela tiden.. ångest attacker, mm .. Hjälp..


   
Citera
reben

om det inte fungerar hos skolkuratorn så sök annan vård, BUP, vårdcentralen etc. alla metoder passar inte alla.


   
SvaraCitera
Loeiva
Ämnesstartare

reben:
om det inte fungerar hos skolkuratorn så sök annan vård, BUP, vårdcentralen etc. alla metoder passar inte alla

efter att skolan fick reda på att jag skar mig på armarna så vart jag skickad till bup som tyckte att jag skulle till ungdomsmottagningen.. men inget verkar hjälpa..


   
SvaraCitera
reben

Loeiva:

efter att skolan fick reda på att jag skar mig på armarna så vart jag skickad till bup som tyckte att jag skulle till ungdomsmottagningen.. men inget verkar hjälpa..

vem hänvisade dig till um? har du varit där? de flesta ungdomsmottagningar har ju psykologer & inte bara kuratorer. 

vårdcentralen annars kan väl ge dig remiss till bup.


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Loeiva:
Känner mig helt värdelös och trasig.. vill bort från världen.. beter mig som ett svin mot min kille. fml. 

Du kan va inne i en sorts svaka där man mår sämre. Men jag vet ej om du är seriös.  FML är nåt som är väldigt oanpassande att skriva i ett sånt här inlägg. Om du är seriös. Såborse du gå på reben's förslag.


   
SvaraCitera

Hyfs: u ka

tkr ditt inlägg är ganska opassande


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Attitydinkontinent:

tkr ditt inlägg är ganska opassande

Jag försöker lära henne att man kanske borde veta vad fml betyder och vid vilka tillfällen det är lämpligt att använda dom.


   
SvaraCitera

Hyfs: Jag försöker lära henne att man kanske borde veta vad fml betyder och vid vilka tillfällen det är lämpligt att använda dom.

oki men det är ganska irrelevant och har inget med ts att göra egentligen + att du hakar dig på det här lilla innebär ju bara att du utesluter ts verkliga problem vilket inte var vad det egentliga syftet med tråden var. du förminskar bara hennes problem. hennes situation verkar allvarlig och huruvida ts var seriös eller ej är inte så viktigt för huvudsaken är att du bör utgå från att ts är seriös

ditt inlägg kmr hjälpa ts 0%


   
SvaraCitera

Hyfs:

Jag försöker lära henne att man kanske borde veta vad fml betyder och vid vilka tillfällen det är lämpligt att använda dom.

Vid vilka tillfällen?


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Fml använder man när något roligt händer. Eller när man är sarkastisk.


   
SvaraCitera

Hyfs:
Fml använder man när något roligt händer. Eller när man är sarkastisk.

Säger vem?


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Attitydinkontinent:

oki men det är ganska irrelevant och har inget med ts att göra egentligen + att du hakar dig på det här lilla innebär ju bara att du utesluter ts verkliga problem vilket inte var vad det egentliga syftet med tråden var. du förminskar bara hennes problem. hennes situation verkar allvarlig och huruvida ts var seriös eller ej är inte så viktigt för huvudsaken är att du bör utgå från att ts är seriös

ditt inlägg kmr hjälpa ts 0%

Okej men om någon skriver: min mormor dog, Lol. 
Hade det inte varit lite skumt.


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Bööööörg:

Säger vem?

Så är det bara. Du kan använda det till va du vill men det kan va väldigt olämpligt.


   
SvaraCitera

använder du ngt preventivmedel? kan fucka upp rejält med humöret jag var helt okontrollerad 24/7 med ppiller.. Kolla upp det och fråga kuratorn om hon kan hjälpa dig få hjälp på ett högre plan. Säg att du inte tycker att eran kontakt fungerar! Kram sålänge


   
SvaraCitera

ja för att lol och fml är precis samma sak :- Pp

Hyfs:

Så är det bara. Du kan använda det till va du vill men det kan va väldigt olämpligt.

tkr inte att det var speciellt olämpligt faktiskt


   
SvaraCitera