Aviseringar
Rensa alla

Pallar typ ej


M4liin
Ämnesstartare

Hej! 
behöver typ tips, har ångest hela tiden, ätstörning, självskadebeteende och är stressad (typ ja 24/7) och har nu börjat tappa hår pga allt. Vet inte vart jag ska vända mig nånstans och vill inte direkt gå till bup, föräldrarna eller kurator. Vill nog helt enkelt kunna veta hur jag ska må bra haha


   
Citera
Lounge

Låter jättejobbigt Ledsen Hoppas du förstår att du inte ska ha det så. Du förtjänar bättre.. Har du någon kompis att prata med? Hur kommer det sig att du inte vill gå till bup eller kurator?


   
SvaraCitera
M4liin
Ämnesstartare

Lounge:
Låter jättejobbigt Ledsen Hoppas du förstår att du inte ska ha det så. Du förtjänar bättre.. Har du någon kompis att prata med? Hur kommer det sig att du inte vill gå till bup eller kurator?

Har aldrig funkat, har alltid fått dåliga som bara fått mig må sämre. Mina kompisar vågar ja ej prata med, dem har ju själva sina problem som dem måste ta hand om först. :/


   
SvaraCitera

M4liin:

Har aldrig funkat, har alltid fått dåliga som bara fått mig må sämre. Mina kompisar vågar ja ej prata med, dem har ju själva sina problem som dem måste ta hand om först. :/

Dom skulle nog hjälpa dig mer är gärna om dom fick reda på hur du mår. 


   
SvaraCitera
Lounge

M4liin: Har aldrig funkat, har alltid fått dåliga som bara fått mig må sämre.

Vad hände? Har också haft dåliga.. men jag har också haft asbra. När man har sådana allvarliga problem.. kan vara svårt att lösa själv. Tänker jag.

M4liin: Mina kompisar vågar ja ej prata med, dem har ju själva sina problem som dem måste ta hand om först. :/

Pratar de med dig om sina problem?


   
SvaraCitera
M4liin
Ämnesstartare

Lounge:

Vad hände? Har också haft dåliga.. men jag har också haft asbra. När man har sådana allvarliga problem.. kan vara svårt att lösa själv. Tänker jag.

Pratar de med dig om sina problem?


   
SvaraCitera
M4liin
Ämnesstartare

M4liin:

Nejdå! 
men vill liksom inte lägga över alla mina problem på dem för dem har liksom egna saker att tänka på 


   
SvaraCitera