Aviseringar
Rensa alla

PANIK! Behöver lite hjälp


Ämnesstartare

Okej, nu är det såhär att jag är på g med en kille. Han är hur gullig som helst, och nyss skrev han i ett sms till mig att han var kär i mig. Vad ska jag svara på det?!?! Jag är inte kär i han (än, antar jag). en jag vill ändå svara något gulligt och fint så han inte blir ledsen. Så tacksam för hjälp snarast! [smile]


   
Citera

Skriv "Ok kul för dig men är e j´kär i dig (än, antar jag)".


   
SvaraCitera

Skriv "Ok kul för dig men är e j´kär i dig (än, antar jag)".


   
SvaraCitera

icke namngiven:

Skriv "Ok

"


   
SvaraCitera

skriv bara att hur du känner


   
SvaraCitera

Skriv att du inte riktigt vet vad du känner, men att du vill fortsätta träffa honom (om det är det du vill [rolleyes]). Så småningom kanske känslorna kommer... [wink] Lycka till! [smile]


   
SvaraCitera

buskotten:

Skriv att du inte riktigt vet vad du känner, men att du vill fortsätta träffa honom (om det är det du vill ). Så småningom kanske känslorna kommer... Lycka till!

skriv som personen över mig sade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

buskotten:

Skriv att du inte riktigt vet vad du känner, men att du vill fortsätta träffa honom (om det är det du vill [rolleyes]). Så småningom kanske känslorna kommer...

det skulle jag göra [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

buskotten: Skriv att du inte riktigt vet vad du känner, men att du vill fortsätta träffa honom (om det är det du vill ). Så småningom kanske känslorna kommer... Lycka till!

Gör precis så här,


   
SvaraCitera

Skriv " håll din alltför stora käft stängd"


   
SvaraCitera

eeeh, jag skulle bli rädd om en kille var KÄR i mig, när vi bara var på G [shake]


   
SvaraCitera

sms'a tillbaka att du vill ha hans stake i tvåan


   
SvaraCitera

addictive:

eeeh, jag skulle bli rädd om en kille var KÄR i mig, när vi bara var på G

Gick du aldrig i lågstadiet? [blush]


   
SvaraCitera

"Kär" innebär så otroligt olika saker för olika personer, så ta inte ordvalet för allvarligt.


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Gick du aldrig i lågstadiet?

men det var ju annorlunda[zzz]


   
SvaraCitera