Aviseringar
Rensa alla

panik inför skolan


Ämnesstartare

Jag ska börja 6:an i en annan skola me nmed samma klass. Vår förra skola var liten så vi fick byta i 6:an. Är skitorlig för hur jag ska tackla proven, läskiga nior (har träffat några av dom. Dom är läskiga tro mig,) och så klart mitt privat liv med mig och min flickvän. HJÄLP MIG, SNÄLLA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska börja gymnasiet i morgon, är faktiskt inte så himla nervös. Jag känner en till som ska börja i samma klass, vi gick i högstadiet tillsammans så det blir nog ganska bra, 22 tjejer och 4 killar i klassen hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fatta vad dom små ettorna kommer att se upp till dig som myndig och potentiell langare av diverse produkter då? Och du har väl nu precis som du ju faktiskt nämner en del rutin nu som du kan luta dig tillbaks mot för att klara av studierna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vafan varför? börja jobba istället, du är ju inte ämnad att studera just nu


   
SvaraCitera

Önskar lite att jag fick börja om gymnasiet....med den klokhet jag har idag.
Universitetet är bara jätteläskigt (fast egentligen är väl alla skolstarter samma)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill gärna stötta dig inför morgondagen.
Varför du har gått om framgår inte, så jag kan inte riktigt ge fullständiga råd. Har du mått dåligt och därför inte haft lust att gå till skolan, eller beror det på något annat?

Jag själv föredrar att umgås med folk som antingen är lite yngre, eller något äldre än jag. Det känns som att man har mer att lära av varandra då, men givetvis kan det bero på andra orsaker än åldern. Ofta brukar jag känna mig hemmastadd bland människor som inte är jämnåriga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen som bryr sig om mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser fram emot den, fast min klass började redan i tisdags, ska väl glida in nu på tisdagseftermiddagen klädd i addidas och med en joint bakom örat pga att jag är så cool.

pilen3:

Ingen som bryr sig om mig?

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Nej.

skulle inte du till polen?


   
SvaraCitera

pilen3:

Ingen som bryr sig om mig?

Internet is Internet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

skulle inte du till polen?

Blev dödssjuk och gick ner över 10% av min ordinarie kroppsvikt på två veckor, så fick avbryta försöket. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

så efter imorgon tycker jag också att alla ska skriva hur det gick [smile] good luck

Låna en ​bok från biblioteket och läs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Blev dödssjuk och gick ner över 10% av min ordinarie kroppsvikt på två veckor, så fick avbryta försöket. [crazy]

men oj [shake] e du frisk nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

men oj e du frisk nu?

Typ, fullt frisk om kanske en vecka, det värsta är iaf sedan länge över. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nejdå, det löser sig.


   
SvaraCitera