Aviseringar
Rensa alla

Paolo talar om feminism <3


Ämnesstartare

JKNUG:

Nej jag "tänder" inte på killar men föredrar att se en välsvarvad manskropp än kvinnokropp ibland.
Kanske är en viss narcissism som ligger bakom det... eller nåt.

Jaja, jag tror att ni bara begränsar er själva, hade samhällsnormen sett annorlunda ut så hade ni nog kommit ut som bisexulla för länge sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Jaja, jag tror att ni bara begränsar er själva, hade samhällsnormen sett annorlunda ut så hade ni nog kommit ut som bisexulla för länge sedan.

Och hela jordens befolkning av kvinnor likaså. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JKNUG:

Och hela jordens befolkning av kvinnor likaså. [crazy]

typ [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Han är ju ascool! [bigsmile]

as-cool var ordet [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig riktigt gillat Paolo, men nu gillar jag honom skarpt. Riktigt skarpt kille må jag säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett bra exempel på en invandrare som borde utvisas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla nutjob. Pallar inte snubben. Uppblåst jävla spånskalle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har nog fått lite för många smällar i skallen den där killen. Han verkar ha hakat upp sig på ordet "extremvänster"... [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Det är nästan helt otroligt att jag håller med Paulo Roperto om något till punkt och prickar. Jag skäms! [rolleyes]

Jonnybravo91:

Skäms inte över åsikten, men över att dela HANS åsikt [cute]

Paolo är en väldgt intelligent människa, även om han ibland blir hetlevrad och säger saker utan att tänka efter först.

batleth:

Märks ju att han gillar killar, säger jämt hur snygga dom är och så.

Bara för att han kan uppskatta även en mans skönhet betyder inte att han är homo- eller bisexuell. Han är trygg i sin läggning som det heter.

Matilda1988:

ett bra exempel på en invandrare som borde utvisas

Paolo är född i Sverige.

BreakTheAuthority:

Han har nog fått lite för många smällar i skallen den där killen. Han verkar ha hakat upp sig på ordet "extremvänster"... [zzz]

Paolo Roberto har inga hjärnskador om det var det du menade. Visst kanske han upp hängde sig på ordet extremvänster men det gör han nog medvetet, Paolo har alltid varit provoserande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snweater:

Bara för att han kan uppskatta även en mans skönhet betyder inte att han är homo- eller bisexuell.

Nej, men det utesluter det inte heller, eller hur? [wink]

Jag ska iaf försöka förföra honom så får vi se hur hetero han är. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snweater:

Paolo har alltid varit provoserande.

Han verkade snarare provocerad [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Delar åsikter med han i feminism. Speciellt det här med barn, det är väl fan inte någon bitter kvinna som ska bestämma ifall jag eller min fru ska vara hemma med barnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Uppblåst jävla spånskalle.

qft!


   
SvaraCitera

Bra sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är lite sexig.


   
SvaraCitera