Aviseringar
Rensa alla

pappa var nära en gång att se när jag runkade och kollade på porr


Ämnesstartare

timeisrunningout:

Mannens g-punkt sitter i anus. End of story, goodbye.

ok, jag misstänkte det [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gjorde min pappa med och då låtsades jag att jag inte hade gjort något... Han sa då att han måste kolla igenom min dator....och ta bort allt...och ta bort internet....och förstöra allt.....


   
SvaraCitera

haha fyfan... hänt mig flera gånger... så pinsamt att jag knappast vill gå in på detaljer...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Porr är ondska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Porr är ondska.

Det finns ju ickeförnedrande porr också!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det finns ju ickeförnedrande porr också!!

Menar du förnedring i själva filmen/bilderna/dyl. eller i verkligheten. Alltså att ingen av de inblandade parterna tar skada?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

enar du förnedring i själva filmen/bilderna/dyl. eller i verkligheten. Alltså att ingen av de inblandade parterna tar skada?

Ja

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ja

Det är klart att det finns, generaliserade rätt mycket, men tycker överlag att porr är fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Det är klart att det finns, generaliserade rätt mycket, men tycker överlag att porr är fel.

För att objektifiering är fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

För att objektifiering är fel?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jepp.. Hade skrivit ut porrbilder som jag hade lagt på golvet på toan.. Glömde kvar dem där när jag var klar.. Sedan kom morsan hem och undrade givetvis varför de låg där.. Fett pinsamt.. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AVEII:

Hade skrivit ut porrbilder som jag hade lagt på golvet på toan

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har blivit påkommen med att kolla på bilder på datorn, jävligt pinsamt var det. Slog ner datorskärmen, men de tvingade mig att ta upp och visa[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

men de tvingade mig att ta upp och visa[cry]

näe [censur]
vad sa de sen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Ja

Var typ 15 st.. Över hela golvet.. Alla låg i ordning så att hon hade lite mindre kläder på nästa bild o.s.v.. Där stod jag i duschen och hade bra utsikt.. [blush]

Fan alltså, det måste ju kännas konstigt för dem att duscha när de vet vad jag har gjort där.. [sad]


   
SvaraCitera