Aviseringar
Rensa alla

Par smycken 🙂


Ämnesstartare

Hej!

Jo jag och min kille har pratat lite om par smycken [smile]
Jo jag ville att vi skulle ha nått men han gillar inte det här med ett hjärta delat i två ni vet det vanliga....
Så vi kom på att vi kunde skaffa oss USB halsband [smile]

Vad tycker ni om ideén?[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ja du... Tycker ni att det är bra så ska ni väl köra på det, men personligen tycker jag att det känns en aning... nördigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säger bara gänga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DieWelle:

nördigt.

Vet men vi är lite nördiga så det kanske passar XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suri:

Vet men vi är lite nördiga så det kanske passar XD

Go for it [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Go for it

Tack ^^ Skulle du ha på dig ett om din tjej gav dig ett?


   
SvaraCitera

hahahhaahha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lajnowh:

hahahhaahha

Vad ? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usb-halsband? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

usb-halsband?

Ja min bror fick ett sånt när han slutade skolan så tänkte att det var en kul idee [smile]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suri:

Ja min bror fick ett sånt när han slutade skolan så tänkte att det var en kul idee [smile]

bilden funkar inte [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

bilden funkar inte

såg det [sad]
får klicka iställe på länken för att se då [smile]

Länk:

http://www.techchee.com/wp-content/uploads/2009/07/USB-necklace-flash-drives-com...


   
SvaraCitera
Jeay_L

Varför inte köpa något smycke ni båda gillar och köpa likadana bara? kan ju vara vad som helst, halsband, armband...

Jag och min bästis hade först varsin hjärthalva, sånt där bestfriend halsband vanligt sådant, sen hittade hon ett hjärta med olika texter och då köpte hon två likadana å gav det ena till mig, det står

"Love your laugh, love your style, love your heart, your soul, your smile, love your voice, love your touch"

Tycker det blev lite roligare så än bara ett vanligt halvt hjärta, dessutom har jag för mig att smyckerna var designat av folk som bodde i trakten så då blev det ju ännu mer passande..

Har aldrig orkat köpa något par grejs till dom jag varit tsm med, tar det slut så kan man ju inte ha det, har dock vanliga smycken jag fått av fd pojkvänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Varför inte köpa något smycke ni båda gillar och köpa likadana bara? kan ju vara vad som helst, halsband, armband...

Ja men grejen är den att min kille är inte en kille som gillar smycken han är en data kille och jag är också fast mindre då [smile] Men han vill helst inte att det ska vara nått som han aldrig skulle ha[smile]

Jag ville ju typ ha nån form av metal brickor som var delade som det stod våran namn och nått på [smile]

Ja jag förstår vad du menar men jag vill iaf förska tro att vårat kommer hålla [smile] Han är min första och vi har klarat oss så här långt [smile]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Suri:

Jag ville ju typ ha nån form av metal brickor som var delade som det stod våran namn och nått på

Köp dogtags, är ju ganska många killar som gillar det, går att få namn ingraverat på det.

Image


   
SvaraCitera