Aviseringar
Rensa alla

Paradise Hotel


Ämnesstartare

Sägmig: Ditt argument är alltså om man kollar på paradise hotel så uppmuntrar man till diverse

ja, betalar jag pengar(indirekt) för att se någon bli slagen så är det klart att jag uppmuntrar till att personen blir slagen

Sägmig: Enligt det resonemanget skulle man alltså uppmuntra till barnarbete genom att ha kläder på sig, eftersom det är så de görs, man skulle uppmuntra dessa kinesiska företag där arbetarna tar självmord för att det är en mardröm därinne, det skulle man alltså uppmuntra om man köpte en Iphone.

självklart är det så, använder man sig av en tjänst/produkt så är det klart att det indirekt betyder att man ställer sig bakom tillvägagångssättet

detta väcker dock andra frågor som "varför ska man bry sig det spelar ju ingen roll vad jag gör" vilket enligt mig stämmer för många saker, t.ex. kläder, iphones osv(något som bör lagstadgas) men så finns det vissa saker som..som är så jävla lätta att undvika och som bara går att få bort om man undviker att ägna sig åt dessa.. (att göra paradise hotell olagligt medför betydligt mer negativt än positivt)

välkommen till världen, det är svårt här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, jag förstår hur du tänker Tumme upp men jag håller inte med 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saga och Ylva ser ju helt klart bäst ut av brudarna. Han nya fotbollskillen ser la bäst ut av killarna. 

roligast är fortfarande han som var meYlva, för han är så efterbliven Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sk%C3%A4rmavbild-2014-08-19-kl.-16.13.31


   
SvaraCitera

Knekten:
Känns det inte som att intelligensnivån på deltagarna är lägre än någonsin? 

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förnedringstv. Ingenting för mig asså. Skål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte folk sluta att vara dumma i huvudet och inte kolla på serier på andra som är dumma i huvudet så att folk som är dumma i huvudet inte gör mer serier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker alla tjejer valde den killen de verkade passa bäst med. Intressant att det blev så

Killen som pussar på Saga hela tiden påminner om en kille jag kände som var likadan mot mig. Fast den här killen är lugnare och snällare. Misstänker att han har konstiga drag eftersom att han är så på och inte verkar förstå gränser. kan tänka mig honom våldta (inte grovt) någon och sedan säga "men älskling du sa aldrig nej, jag förstod inte" och sedan typ deppa sönder på grund av ångest och dåligt samvete och samtidigt typ supa ned sig och slå sönder någon och ångra det ocksåSover eller så är han trevlig och påflugen utan psykopatdrag. men tror alla märker hur han inte fattar att "ett nej är ett nej".

Eric såg bäst ut men insåg att han hade "fula" drag i ansiktet (sned, stor näsa) och var ganska vanlig. Smail har finast kropp, Kian verkar smartast

Tycker om alla deltagare annars, intressant kombination. Lite fult av ph att förlöjliga de första killarna. Var verkligen att stämpla dem som er nördiga än de nya killarna :/

Jättenyfiken på vad som kommer hända även om jag får lite ångest av att se hur människor kan vara. Även nyfiken på kommande deltagare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den som har mest sex eller orsakar mest drama vinner? Skojigt program. 


   
SvaraCitera
Lounge

nä jag ska fan inte falla för den där skiten i år också.. SKA INTE.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:
nä jag ska fan inte falla för den där skiten i år också.. SKA INTE.

Kom igen, vet att du vill!!


   
SvaraCitera
Lounge

Fingerprints:

Kom igen, vet att du vill!!

någonstans ja. men jag blev nog snäppet osmartare genom att följa det förra året. är fortf ett för stort fan av samir.. vad har han åstadskommit eg?? paradise hotel deltagare är typiskt sådana som säger "jag hatar sossar" och man ba.. zzzz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

if you gaze long enough into the abyss, the abyss gaze back

eller enklare formulerat

du är vad du äter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge: är fortf ett för stort fan av samir..

Är du ett stort fan av samir? Tardig Du kollar på det fel i så fall, du ska skratta åt dem, inte bli ett fan av dem!


   
SvaraCitera
Lounge

Fingerprints:

Är du ett stort fan av samir? Tardig Du kollar på det fel i så fall, du ska skratta åt dem, inte bli ett fan av dem!

hahaha ja. jag älskade samir. du skulle hört när david tog upp bar55 i linköping eller vad det heter.. jag ba; men känner du samir eller??? kan inte skratta åt dem. får ont i magen bara jag tänker på han som vann förra året.. uh


   
SvaraCitera