Aviseringar
Rensa alla

PARFYMMMM


Timmmmmmmmmm:

borde finnas inbyggda luktfunktioner i datorer.

haha ja. men den doftar ganska... tonårstjejigt. men den är inte sådär söt/sliskig som många "tjejiga" parfymer kan vara. usch, vad jag är dålig på att förklara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Folk som badar i parfym borde få den konfiskerad. Det är ett rätt vanligt fenomen bland unga invandrarkillar. Man känner på lukten om någon badare har varit i närheten en lång stund efter. Bra om man tappar bort en sådan vän iof så man kan följa luktspåret.

haha känner igen det där. men tror jag själv är skyldig också ibland, tar nog för många sprut. Men det beror ju ofta på att man inte känner sin egen parfym, precis som man inte känner att det luktar skit i stall efter man varit där ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat: haha ja. men den doftar ganska... tonårstjejigt. men den är inte sådär söt/sliskig som många "tjejiga" parfymer kan vara. usch, vad jag är dålig på att förklara.

hur går den hem hos allmänheten då? fått mycket ligg och arbetsanställningar tack vare parfymen? Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

haha känner igen det där. men tror jag själv är skyldig också ibland, tar nog för många sprut. Men det beror ju ofta på att man inte känner sin egen parfym, precis som man inte känner att det luktar skit i stall efter man varit där ett tag.

Minns när jag var liten (hos liten ja) och sprayade på mig i princip allt i parfymdisken. Vi stod där i ett moln av parfym och irriterade alla. Tror tom att jag och kompis blev ombedda att lämna varuhuset pga det någon gång. Men vi ville ju ba lukta så gott som möjligt så länge som möjligt utan att behöva köpa varenda flarra.


   
SvaraCitera

Kan använda hudkrämer som doftar vanilj eller sweet pea som känns bara man kommer väldigt nära. Annars använder jag Lancômes Hypnôse eller marry me! av Lanvin (köpte just en ny Rodnar), gillar också Aguileras By Night, ska nog köpa en till.

hm, jag brukar ofta få höra att jag luktar gott. en gång jag minns var på en um-träff när ugh/ass kramade mig å ba ååh vad gott du luktar när vi kramades. en annan gång var lite oväntad, tyckte det var mysigt pga fick kyssar på halsen sen plötsligt ba "vad gott du luktar!" sa att det nog va min parfym, men då sa han "mer en kombination av nyduschat, parfym och du".


   
SvaraCitera

honolulu: Lancômes Hypnôse

nd.2138.jpg

honolulu: marry me! av Lanvin

nd.9405.jpg

och aguileras
BimgChristina%20Aguilera%20By%20Night%20


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Minns när jag var liten (hos liten ja) och sprayade på mig i princip allt i parfymdisken. Vi stod där i ett moln av parfym och irriterade alla. Tror tom att jag och kompis blev ombedda att lämna varuhuset pga det någon gång. Men vi ville ju ba lukta så gott som möjligt så länge som möjligt utan att behöva köpa varenda flarra.

a nigga gotta do what a nigga gotta do 2 smell guud. brukade också smita in och spruta lite av testerna och sedan dra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

a nigga gotta do what a nigga gotta do 2 smell guud. brukade också smita in och spruta lite av testerna och sedan dra.

vi kanske har setts någon gång bland sprutmolnen ;))))


   
SvaraCitera

Timmmmmmmmmm:

hur går den hem hos allmänheten då? fått mycket ligg och arbetsanställningar tack vare parfymen? Skadeglädje

Ligga har jag fått i alla fall!


   
SvaraCitera
Draug

Timmmmmmmmmm: nej då.

jo visst är det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar ha vaniljdoftande parfymer av olika slag, oftast. älskar vanilj. bara fått positiv respons. alla snubbar som varit i närheten av mig då jag haft en sådan parfym har jämt ba "mmmmmmmm du luktar så gooooootttttttt" och många vänner har också påpekat det


   
SvaraCitera

snoret:
brukar ha vaniljdoftande parfymer av olika slag, oftast. älskar vanilj. bara fått positiv respons. alla snubbar som varit i närheten av mig då jag haft en sådan parfym har jämt ba "mmmmmmmm du luktar så gooooootttttttt" och många vänner har också påpekat det

Mm, du luktar gott! Är så avis på ditt skåp med parfymer och grejer. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

Mm, du luktar gott! Är så avis på ditt skåp med parfymer och grejer. 🙁

hahaha :$ puss!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade parfym en gång jag fick allvarliga hud utslag  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar vanilj- och kokosdofter men min familj spyr av doften så har ej fått någon chans att införskaffa mig en. Har iaf Miss Dior från Dior, Flowerbomb från Viktor & Rolf (bäst!!), No 5 från Chanel och Magnetism från Escada. Tror jag har någon Bvulgari i mammas skåp. Använder mest Magnetism, fått jättemånga komplimanger när jag burit den. Många säger också att den parfymen är "min doft" pga lukten är lite sofistikerad, sexig och kryddig Blink. Skoja, men bäst är den. Gillar Flowerbomb också men den är ganska too much och tung. 


   
SvaraCitera