Aviseringar
Rensa alla

Parfymtråden


Ämnesstartare

Här snackar vi parfymer. 
Vilken använder du?
Vilken tycker du är god på killar/tjejer?


   
Citera
Ämnesstartare

hha tänkte precis göra en exakt likadan tråd

polo nr 3, killar
finns 2 till parfymer som jag dör för... Ena finns på ÖoB (det är en manskropp i turkos färg) den andra minns jag ej namnet på men har bild så återkommer med den i framtiden:)

tjejparfymer vet jag inte... Gillar sj att lukta melon, vanilj/kokos (inte alla vanilj-/kokosparfymer), tuggummi/frukt. 

ska återkma med bilder på de absolut bästa parfymerna


   
SvaraCitera
time
 time

Jag har tre favoriter som jag varvar mellan just nu: Ma vie (Hugo Boss), Bright crystal (Versace) och No 5 (Chanel). Älskar dem alla. Funkar både i skolan, på jobbet, på dejt och på klubben liksom. 

Älskar Chanels Homme på dudes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Omg hittade
Jean_Paul_Gaultier-Le_Male.jpg

HjärtaHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använder Clean, burberrys och ngn till nattparfym. Har tusen st och tröttnar fort på samma doft.

Clean är vädligt fräsch och doftar ba RENT O GOTT så den e min favvo just nu. På killar gillar jag kalla dofter. Vet att ralph lauren har såna sä d e nice


   
SvaraCitera
reben

min ska se ut som en handgranat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
Använder Clean, burberrys och ngn till nattparfym. Har tusen st och tröttnar fort på samma doft.

Clean är vädligt fräsch och doftar ba RENT O GOTT så den e min favvo just nu. På killar gillar jag kalla dofter. Vet att ralph lauren har såna sä d e nice

Kalla? Blåa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta:
Omg hittade
Jean_Paul_Gaultier-Le_Male.jpg

HjärtaHjärta

Den är rätt nice 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

Den är rätt nice 

har du luktat på den? asså jag älskar den... tvingar min pappa att använda den. springer & sprutar den på hnm haha, skitdryg
köpte den till hnm bara sådär, för min skull


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

Kalla? Blåa?

Ne att doften e kall 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta:

har du luktat på den? asså jag älskar den... tvingar min pappa att använda den. springer & sprutar den på hnm haha, skitdryg

Ah funderade på att köpa förrut minns jag men köpte en annan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

Ah funderade på att köpa förrut minns jag men köpte en annan

nej, hur kunde du
åk tbx & köp den!!


   
SvaraCitera

De billigaste deoderanterna man kan hitta i valfri Tax Free-butik. Men har även kryddat tillvaron med Chanel rakvatten. Luktar gött men är ju faktiskt ett otroligt slöseri med pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

Ne att doften e kall 

Ok... fattar inte. Men tänker att dom röda är "hot" och dom blåa "cool". Och dom gröna "spicy" 

Tex coolwater är "cool"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bleu De Chanel är en starkt men gott doftande herrparfym. Dyr men håller länge om man inte tänkt duscha sig i den.


   
SvaraCitera