Aviseringar
Rensa alla

Parfymtråden


time
 time

Istechetvåpunktnoll: Men har även kryddat tillvaron med Chanel rakvatten. Luktar gött men är ju faktiskt ett otroligt slöseri med pengar.

Du fick ju den i present av mig Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använder ej parfym. 


   
SvaraCitera

time:

Du fick ju den i present av mig Ledsen

Ja, det var jättefint HjärtaGlad

I perspektiv så är det ju även ganska löjligt att ursäkta pga. användande av parfym.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Versace_6250.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

Ok... fattar inte. Men tänker att dom röda är "hot" och dom blåa "cool". Och dom gröna "spicy" 

Tex coolwater är "cool"

Aha har blåa parfymburkar som e söta, mem det är kanske annorlunda för herrparfym?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det blev nyss förbjudet med parfym i min skola Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såhär luktar tydligen min parfym (enligt sökning på nätet):

Sensuell och feminin. För den förföriska men samtidigt eleganta kvinnan som inte väntar på att mannen ska ta första steget, utan som utmanar sig själv och gör det bästa av det.
Noter: Blodapelsin, Clementin, Päron, Fresia, Ingefärsblomma, Hibiskus, Cederträ och Vanilj.

🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

🙂

🙂

🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på killar vill jag att det ska lukta saltgurka, bränt trä och manssvett

vet inte men många som luktar så

en kk har ngn konstig jävla blomma som parfym minns inte vilken men luktar mkt speciellt men gott 


   
SvaraCitera
höna

har elizabeth arden green tea lavender den ska lukta såhär

En ny sommardoft från Elizabeth Ardens Green Tea-serie. En aromatisk doft som är både avkopplande och uppfriskande. Doften öppnar med italiensk bergamott, citron och mandarin. Hjärtat ger dig noter av lavendel, grönt te och magnolia. Doften avslutas med mysk och björk.

Har också eau de jardins av clinique som ska lukta såhär

Eau Des Jardins är en sofistikerad doft som tar med oss på en resa till våra drömmars trädgård. En trädgård av med blommande rosor och bergamott, fruktiga apelsinträd och prunkande svartvinbärsbuskar och stora, grönskande cederträd som gör dig lugn, glad och harmonisk. Eau Des Jardins är en aromaterapeutisk doft i sprayformat som kombinerar 10 essentiella oljor med vårdande växtextrakt. Essensen blir en sprudlande kombination av dofter och välgörande hudvård. Doften bjuder in med energigivande grapefrukt och apelsin som tonar in i noter av harmoniserande rosor och trä tätt omslingrad av bäriga, prunkande slingor. De essentiella oljorna tillför huden rikligt med fukt, gör den mjuk och ger ett strålande lyster. Andas in, känn doften av Eau Des Jardins och upplev harmonin som strömmar ut i kroppen.

Men jag tycker att den luktar citron


   
SvaraCitera
höna

på boys vet jag inte. vet inte vad d heter liksom


   
SvaraCitera
höna

har haft denna med som jag gillade. såg att den kommit in på nordicfeel så kanske ska slå till

cerutti 1881 som luktar såhär

Cerruti 1881 är en elegant och blommig doft som är komponerad med de exklusivaste oljorna och doftextrakten från jasmin, viol, apelsin och ros. Flaskan är rund och går i rosa pärlemor vilket ger en feminin och mjuk känsla. Cerruti 1881 Femme är med sin puderlätta och tidlösa karaktär perfekt för kvinnor i alla åldrar. Doften skapades av Nino Cerruti 1995 och har sedan dess varit en klassiker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amor Amor is a delicious "sparkling fruity floral" that's both fresh and sexy!

With it's original mix of mandarin, melati jasmine, sandalwood and musk, you're bound to stand out from the crowd!

brukar använda d1a. dock finns det ju många allergiker så jag är lite försiktig med dofter.


   
SvaraCitera

Jag använder DKNY Be Delicious och Armani Acqua Di Gioia, de är mina favoriter. Ska dock testa någon ny nästa gång. På killar är Diesel Only The Brave jävligt nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Clean-Fresh-Laundry.jpgbies_ti_amo_ti_amo_red_100.jpg635W.jpg

Gillar inte victorias secret så mkt (överskattade) men annars:71s75uHMOWL._SL1500_.jpg


   
SvaraCitera