Aviseringar
Rensa alla

Parkour i Lund!


Ämnesstartare

Okej om man är 15 år och víll utöva parkour med gämnålders folk som är som jag amatörer i lund. Va fan gör man då? Finns det överhuvud taget något intresse elr nån typ av ställe att träna det på eller är det inte aktuellt??? :O


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Det finns kanske någon förening


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det borde finnas,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kyrkans barntimmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ut och lek bara så ska du se att du snart hittar likasinnade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

häftigt när folk är bra på det där, men man måste fan vara idiot för att börja! haha.

snabb google söking, air-wipp borde ha träningar i lund. kolla upp deras hemsida air-wipp.com för att kontakta dem eller deras facebook grupp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack så mkt! 😀 klart man är en idiot men ändå 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyvärr verkar det mest vara i helsingborg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uselt det är det ja menar det finns inget ilund,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hm, ja. men skaffa en konto på till exempel freeride.se, och hör om det finns intresse bland annat folk i lund att träna tillsammans. kanske vet någon där om det redan finns etablerade grupper som kan hjälpa dig/er [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ååh, det är ju så grymt coolt! [bigsmile] Men försök träna upp dig på egen hand om du inte hittar något, det finns säkert några "how to"-klipp på youtube eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tack 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja ´jag kan redan den där klassiska "roll" grejen när du hoppar ner för nåt 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Ååh, det är ju så grymt coolt! [bigsmile] Men försök träna upp dig på egen hand om du inte hittar något, det finns säkert några "how to"-klipp på youtube eller så.

hahahahe:

okej tack 😀

ja, som nubbie säger finns det massa tutorials att hitta också. men för i helvete, var försiktig!!!!!!!! och träna tillsammans med andra, eller ha folk med dig! därav är det fortfarande smart att höra på freeride i fall det finns nån annan från lund som du kan lära dig tillsammans med. även fast ni lär er egen hand.

hoppas du fattar vad jag menar ens, lät rörigt, haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jes i get it 😀


   
SvaraCitera