Aviseringar
Rensa alla

Parkour - mitt liv


Ämnesstartare

I min skola är vårt parkour-team det enda.Jag vill säga till er att vi inte gör det för at verka coola.Det är liksom bara en bonus...Ja, men iallafall, vårt team heter saint 7.Vi tränar så gott som varje dag,och vi gör det för att vi tycker det är kul.Träningen är min dags höjdpunkt.Vi har gjort 2 filmer hittills.I teamet ingår 8 personer med stark vilja att lära sig nya saker.Vi har hållit på med detta i 1 år, så vi är inga nybörjare.Vi har nyss tagit ett stort kliv med att göra filmerna.För er som tycker det är töntigt med parkour kan jag informera följande: När vi gjorde vår förra video steg respekten för oss hos våra skolkamrater från 0 till 100 på en vecka.Alla började fråga av oss hur i helvete man kunde klara av vissa av de tricks vi visade på videon.Det tog 2 veckor innan vi hade utvecklats så mycket pga hård träning att vi kunde göra nästa video.Vår första video har funnits på Youtube i 2 veckor.600 människor har tittat på den.I vår högstadieskola går 320 elever.Det finns ingen i vår skola som inte vet vem vi är nu.Den andra videon har samlat 200 tittare på 1 dygn.Ryktet sprider sig...Just nu för tillfället har jag 2 veckors PRAO (PRaktisk Arbets Orientering).Få se vilken jävla respekt de andra i skolan har för oss när vi kommer tillbaka dit...

ÄNDRAT 2007-10-10 14:59
Alltså det jag menade med respekten var att jag blev mobbad i 7 år innan...


   
Citera

saint7:

Har gjort det någon gång (Du röstade på detta alternativ)

Körde Le Parkour innan, för 2 år sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och vad är det?


   
SvaraCitera

saint7:

Har gjort det någon gång (Du röstade på detta alternativ)

Tränade förr ganska ofta 🙂 Det är inte ett dugg coolt men sjukt kul 😀 [love]


   
SvaraCitera

Länka era videozzzz då.


   
SvaraCitera

Strongo:

Är varken apa eller fransk.

[love][bigsmile]


   
SvaraCitera

saint7:

I vår högstadieskola går 320 elever.Det finns ingen i vår skola som inte vet vem vi är nu

wow http://ungdomar.se/user_file.php?bd198967202c673f7b88ff2240f3e1da

saint7:

Just nu för tillfället har jag 2 veckors PRAO (PRaktisk Arbets Orientering).

Hahahaha

I övrigt tycker jag det är coolt, jag tycker om att hoppa ner från tak [smile]


   
SvaraCitera

DMITRI:

och vad är det?


   
SvaraCitera

saint7:

Nej, aldrig (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Det är rätt coolt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

här finns en länk till nya videon


   
SvaraCitera

saint7:

Har gjort det någon gång (Du röstade på detta alternativ)

parkour är jävligt nice, skulle vilja kunna


   
SvaraCitera

Trevlit för er. men de verkar jävligt coolt att kunna! [y]


   
SvaraCitera

Mångkulturelt skit. Heja Sverige!


   
SvaraCitera

Visst, det är coolt i sig. Man blir ju liksom o_O när de riktiga proffsen leker. Men efter att ha läst ditt inlägg är jag skeptisk


   
SvaraCitera