Aviseringar
Rensa alla

Parkour - mitt liv


saint7:

Nej, aldrig (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

ok, ja trode ni va bättre efter att ha läst den där texten. men på videon ser ni ut som nybörjar amatörer ju. mindre skryt mer verkstad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa alltså klippet ser ju väldigt roligt ut.. typ skutta omkring lite.. skillsen kommer kanske, ser jävligt små ut i videon..


   
SvaraCitera

saint7:

Vet inte vad det är (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saint7:

Ja, hela tiden (Du röstade på detta alternativ)

Vad fan är det ni sysslar med?
För det första, er video, det var till största delen tricking(volter och sånt hör inte till le parkour).
För det andra, den lilla delen parkour ni gjorde var ju illa utförd, är det ingen av som kan rulla? Ni tar ju sönder era knän, inte bra, bara en person i ert crew som verkade kunna något.

Visst volterna och det var jävligt coolt, skulle inte ha något emot att kunna det själv, men som sagt, inte le parkour, tricking.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kvacksalvaren:

För det andra, den lilla delen parkour ni gjorde var ju illa utförd, är det ingen av som kan rulla? Ni tar ju sönder era knän, inte bra, bara en person i ert crew som verkade kunna något.

Att det ser ut som om vi inte kan rulla beror främstadels på att vi inte brukar filma när vi landar.Det är bara en av oss som alltid insisterar på det.Jag vet också att volter inte är pakour.det är FREERUNNING.Och jag medger att det blev ganska många såna på denhär videon,eftersom det är min kompis som är galen i volter som har satt klippt ihop videon.Det är också många saker vi lämnat bort pga att många saker ser jättelätta ut på film,speciellt eftersom man inte alltid får en uppfattning om höjden eller vinkeln osv.men ni kan ju ta en titt på vår gamla video.jag länkar den här.titta på skillnaden,den jag postade tidigare är gjord 2 veckor efter den här.


   
SvaraCitera

Vad heter låten till den första videon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haste the day - Long way down


   
SvaraCitera

saint7:

Nej, aldrig (Du röstade på detta alternativ)

Strongo:

Är varken apa eller fransk.

Eller spindelmannen.


   
SvaraCitera

saint7:

Haste the day - Long way down

Den du först postade på UM, den med crazy frog i slutet.


   
SvaraCitera

saint7:

Wall of text utan styckeindelning och mellanrum mellan punkt och nytt ord CRITS!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hela videon såg jävligt amatörmässig ut, fanns några fåtal tricks som va coola, men såg mest ut som ett gäng töntiga 12 åringar hoppade runt o gjorde lite volter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dluffscastle:

Den du först postade på UM, den med crazy frog i slutet.

aa det var det kristna rockbandet Skillet med låten Whispers in the dark.Kolla in Rebirthing av dom också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dluffscastle:

Den du först postade på UM, den med crazy frog i slutet.

Det var Skillet - Whispers in the dark


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHA


   
SvaraCitera