Aviseringar
Rensa alla

Partner som e tjööökkkk


Ämnesstartare

Träffade en trevlig individ i veckan, blev mer än ett ONS, hon ville ses en massa och jag har börjat trivas med henne.

DOCK, e hennes kroppstyp helt fel och jag har börjat tröttna på sexet då jag började tända mindre när jag märkte att hon va mullig.

Samtidigt känns det lite väl grovt o säga, "jag gillar dig, men tappa vikt".

Hur skulle ni göra? Personligheten och kemin finns där, men jag kan inte vara nöjd/tänd med någon vars kropp är så mycket mindre tränad än min egen.


   
Citera

sluta träna och ät kakor då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

när jag märkte att hon va mullig.

du märkte inte det från början?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad gick du på de första gångerna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

se till att hitta någon som uppfyller dina krav då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

DOCK, e hennes kroppstyp helt fel och jag har börjat tröttna på sexet då jag började tända mindre när jag märkte att hon va mullig.

Lol, snacka om ytlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sånt har jag också varit med om. Slutade snacka med en tjej för några månader sedan som jag träffat på en fest. Hon var jättetrevlig men tyvärr otränad och mullig. Känns lite dåligt ärligt talat...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du märkte inte det från början?

Han var full såklart. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså herregud. Ska du resonera sådär så kommer du typ aldrig vara nöjd och hela tiden tänka att du kanske kan få "snyggare".

Är det kroppen eller människan som du ska trivas med i en relation?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

föreslår att du skiter i henne så slipper hon bli mer insyltad med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så du märkte det inte först? Eller okej, och sen nej eller vad? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Han var full såklart.

eller så hade han glömt att köpa nya glödlampor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Lol, snacka om ytlig.

Jag förstår att du var oskuld till du var 20, är oskuld, tänder på tjockisar eller så varade ditt första förhållande allt för länge.

Greger_EFG:

men jag kan inte vara nöjd/tänd med någon vars kropp är så mycket mindre tränad än min egen.

Antingen dumpar du henne, eller så berättar du hur du känner och hoppas på det bästa. Du kan också så snabbt och smidigt som möjligt flytta ihop med henne, följt av att du sakta svälter henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkänn bara för dig själv att du aldrig är nöjd. Dumpa och leta vidare om det känns rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Jag förstår att du var oskuld till du var 20, är oskuld, tänder på tjockisar eller så varade ditt första förhållande allt för länge.

Fel på alla tre faktiskt. Jag tänder inte på tjockisar, var oskuld fram till 18 och har inte haft något förhållande. Du däremot måste ju vara lite efterbliven om du tror att tjock och mullig är samma sak.

Men du kanske föredrar trådsmala ÄS-ungar som går sönder bara man petar på dem, vad vet jag?


   
SvaraCitera