Aviseringar
Rensa alla

[party]


Ämnesstartare

Fick bra betyg på min tenta, hur ska jag fira detta?!?

Dold text: Obs ej med alkohol, nyttjar ej sådant trams.


   
Citera
Ämnesstartare

sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Laga någonting gått till frukost imorgon. Gör värsta buffén.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cocaine!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

sex

Nä, det skulle ju göra Tobbish glad och något sådant vill jag inte [no-no] Vill fira hur duktig jag är och bara tänka på min egen lycka!!! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja o köp en mysig tidning o läs till frukosten i morgonsolen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Laga någonting gått till frukost imorgon. Gör värsta buffén.

Angeleyes:

ja o köp en mysig tidning o läs till frukosten i morgonsolen

Låter som en bra idé, jag har smörgåstårta hemma, kan äta det till frukost på balkongen, i morgonsolen och sen tvinga Tobbish att köpa en mysig tidning åt mig!!! Awesome!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cocaine och strippor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Låter som en bra idé, jag har smörgåstårta hemma, kan äta det till frukost på balkongen, i morgonsolen och sen tvinga Tobbish att köpa en mysig tidning åt mig!!! Awesome!

myys, kan tipsa om tidningen Leva/ps den gör en jätteglad...

http://www.leva.nu/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fira med att vara glad. att vara glad är en sak som man bara kan göra vissa få tillfällen, och man kan inte välja dom, och man får aldrig tillbaks dom, och det är inte alla som får dom, så när du har en anledning att vara glad: var glad, och var glad med det[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

att vara glad är en sak som man bara kan göra vissa få tillfällen, och man kan inte välja dom, och man får aldrig tillbaks dom, och det är inte alla som får dom, så när du har en anledning att vara glad: var glad, och var glad med det

The Poet has spoken. Do as he says.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

myys, kan tipsa om tidningen Leva/ps den gör en jätteglad...

MIA TÖRNBLOM ÄR MED BLEV JÄTTEARG OCH VILL SKADA NÅGON. Fast "Ord med Bob" verkar ju mysigt. Gillar allt som heter Bob.

Borde även läsa: http://www.leva.nu/Personlig-Utveckling/Psykologi5/Relationer-lyssna/, jag är sämst på att lyssna och kopplar alltid bort öronen/börjar lyssna på annat/spelar spel när Tobias pratar med mig [cool]

Edit: Gillar alla cheesy relationstips, ska tvinga Tobias att testa dem alla [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

fira med att vara glad

:c Hur gör man för att göra sig själv glad då?

Ps. vad knarkar du och vill du dela med dig? ds.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

BOB


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill fira med 1 glas citornläsk, kommer dock att få allergisk reaktion hmhm, måste tänka igenom det noga först, vet ej om det är värt det hmhmhmhmhmhmhm.


   
SvaraCitera