Aviseringar
Rensa alla

passar som par?


Ämnesstartare

Jag och mina kompisar diskuterade vad det är som gör att ett par "passar ihop" o.s.v Sen kom frågan om en kurvig, men dock inte överviktigt tjej passade ihop med en något spinkingare och några centimeter längre kille?

Jag själv tycker att det går, varför inte lixom? Men en av mina kompisar tyckte att killen då ska vara "biffigare" och "beskyddande" mot tjejen istället för att hon är lite "större" än honom. [tired]

Vad tycker ni på um då? Passar sådana folk eller MÅSTE det vara så att det ska vara en biffig kille och en smal tjej utan kurvor? Ytligt fråga, jag vet, men men [rolleyes]


   
Citera

Kärleken har inget utseende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Kärleken har inget utseende.

bra svar, sånt gillas! [y]


   
SvaraCitera

spelar ingen roll överhuvudtaget


   
SvaraCitera

skulle aldrig gå [shake]
huru kan man ens tänka tanken [confused]


   
SvaraCitera

Men jaha du menade utseendemässigt, det var ju tråkigt.
Det enda är väl att sexställningarna blir något begränsade om en är kraftigt underviktig och den andra kraftigt överviktig.


   
SvaraCitera

isola:

Det enda är väl att sexställningarna blir något begränsade om en är kraftigt underviktig och den andra kraftigt överviktig.

Ibland gillar jag dig, hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

skulle aldrig gå
huru kan man ens tänka tanken

Varför skulle det inte gå?
det skulle visst gå inga problem med det [cute]


   
SvaraCitera

vadå ibland


   
SvaraCitera

Jag är betydligt mycket fetare än Tobbish, tycker nog att vi passa bra ihop ändå, utseendemässigt [crazy] Har ingen aning om vad andra tycker dock [crazy]


   
SvaraCitera

ansiktsflata


   
SvaraCitera

Min pojkvän är mycket smalare än jag. Tycker att vi passar ändå. Vi är ett snyggt par p.g.a vi är snygga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Tycker att vi passar ändå. Vi är ett snyggt par p.g.a vi är snygga.

Haha gillas 🙂


   
SvaraCitera

Jag tycker att sådant där är så löjligt... [crazy]

Två personer som är i ett förhållande eller kära i varandra eller vad som behöver inte tillfredsställa någon slags filmbild om hur ett Perfekt Par borde se ut. Det spelar ingen roll hur goda estetiska accessoarer man är till varandra, vad som spelar roll är huruvida man trivs med och tycker om varandra, detta i vilken slags relation som helst.

Jävla tönterier.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Jävla tönterier.

[love]


   
SvaraCitera