Aviseringar
Rensa alla

passar som par?


Cooco:

"biffigare" och "beskyddande" mot tjejen istället för att hon är lite "större" än honom.

Ja, då blir det ju en mer realistisk bild sen när killen slår tjejen [wink]


   
SvaraCitera

sockerboll:

det skulle visst gå inga problem med det

men det är väll ändå självklart att det går, även om det finns såna som är av läggningen som mitt inlägg skulle antyda och dem är det bara synd om


   
SvaraCitera

Blir så trött på att mannen ska vara större än kvinnan. Att mannen ska kunna beskydda kvinnan osv.


   
SvaraCitera

lösning: ta männens mat


   
SvaraCitera

sånt är väl löjligt eller?


   
SvaraCitera
mynona

Vad som är visuellt välkombinerat för omgivningen är inte lika viktigt som vad som är emotionellt välkombinerat för paret.


   
SvaraCitera
Exner

stereo total:

mannen ska vara större än kvinnan.

stereo total:

mannen ska kunna beskydda kvinnan


   
SvaraCitera

Exner:

stereo total: mannen ska vara större än kvinnan.stereo total: mannen ska kunna beskydda kvinnan

Haha, jag vet faktiskt inte hur jag kan gilla dig så mycket [wink] [love]


   
SvaraCitera

isola:

Det enda är väl att sexställningarna blir något begränsade om en är kraftigt underviktig och den andra kraftigt överviktig.

He he, du är skön![bigsmile]

Exner:

stereo total: mannen ska vara större än kvinnan.stereo total: mannen ska kunna beskydda kvinnan

Ha ha, bra humor! I like you! [bigsmile]

Det är bara löjligt med utseendematchning. Ytligt, ytligt, ytligt.[n] Kommer aldrig hålla i längden. Vad händer om ena partnern går upp/ner i vikt eller börjar/slutar styrketräna, eller blir rullstolsburen eller... Slut på förhållandet då? Suck...


   
SvaraCitera

det finns väl ändå värre saker här i världen att bry sig om?


   
SvaraCitera
Exner

Dan_the_ironman:

Haha, jag vet faktiskt inte hur jag kan gilla dig så mycket [wink] [love]

Oss blivande jurister emellan? ; )


   
SvaraCitera

Exner:

Oss blivande jurister emellan? ; )

Tror du har det där lilla extra så man kan inte göra annat [blush]


   
SvaraCitera

Apropå par:
erbjuder x antal pengar till den som kan mörda en viss persons flickvän
fast nej inte mörda.... mer.... ge en bra tjänst i ett annat land till, kanske. Ja det är mkt bättre.
Den ska tillsättas så fort som möjligt och den kommer säkert att lämna man pga den är säkert ond inuti. Ja.


   
SvaraCitera

isola:

Apropå par:
erbjuder x antal pengar till den som kan mörda en viss persons flickvän

Scary shit mayne.


   
SvaraCitera

lazertits:

Scary shit mayne.

jamen kom ju på att det inte var bra pga vill ju inte att den ska vara ledsen.. så det är ju bättre om hon får ett bra jobb på grönland ist


   
SvaraCitera