Aviseringar
Rensa alla

passaro är en hora


Ämnesstartare

nellnellnell:

Om personen inte tar illa vid sig tolkar inte jag det som ett personangrepp, sen hur andra moderatorer gör kan jag inte svara på. Sen finns det ju vissa saker som inte är ok oavsett om personen tar illa vid sig eller ej, som t.ex dödshot eller uppmaning till självmord.

"Personen som trådarna handlade om har inte uppskattat trådarna, därför har de klassats som mobbningstrådar." skrev en moderator och då undrar jag - exakt vad i min tråd var ett personangrepp?
Det har skrivits sexnoveller om UMare i alla tider och ingen har någonsin fått en varning för det. Dessutom så stod det INGENTING om Sheriffen i novellen, utan jag beskrev endast omgivningen och den mörka personen i novellen. Det enda om Sheriffen var hans blonda hår.
Så säg mig nu, VAD var ett personangrepp i novellen? EXAKT VAD?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni är allvarligt talat helt värdelösa som moderatorer! Tolkar reglerna hur ni vill, slänger varningspoäng hit och dit, en del slipper undan dem, en del inte och det värsta är att ni jämt tror att ni ALLTID har rätt, vilket ni inte har.
Och det här är inte ett personligt angrepp - det är konstruktiv kritik.
[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Angelize

Ledsen? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ni är allvarligt talat helt värdelösa som moderatorer!

Anmäld för personangrepp mot efterbliven.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Ledsen? [smile]

nej[crazy]

oggelgoggel:

Anmäld för personangrepp mot efterbliven.

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Att ni mods tolkar dem sa olika att ni faktiskt kan lasa ratt mycket baserat pa ert eget tycke, och inte egentligen vad reglerna sager. Och vad de sager ar svart att tolka da de avger en for stor vidd for tolkning.

Mjo, vi är medvetna om att det är ett problem och reglerna kommer att skrivas om till nästa version av UM.

värdeuppgift:

gillar dig, men kan påpeka att när du låste mig så var det ett personangrepp på en person som inte varit inloggad på månader [crazy]

Om personen inte har kommenterat det hela alls så tycker jag att man måste förutsätta att den tar illa upp av det. Givetvis beroende på vad som sagts/skrivits. Är man osäker får man PM:a den berörda användaren och fråga vad den tycker om det.

Angelize:

exakt vad i min tråd var ett personangrepp?

Nu var det varken jag som raderade eller låste, men hela novellen handlade ju om Sheriffen och hans sexliv, vilket han inte uppskattade och då blir det ett personangrepp.

Angelize:

Det har skrivits sexnoveller om UMare i alla tider och ingen har någonsin fått en varning för det.

Isåfall är det troligen för att personerna inte har tagit illa upp av trådarna och då anser jag att det är ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Nu var det varken jag som raderade eller låste, men hela novellen handlade ju om Sheriffen och hans sexliv, vilket han inte uppskattade och då blir det ett personangrepp.

Jag kan väl inte hjälpa att hans sexliv är öken och han därför tar illa upp det är ju en kul grej att skriva sexnoveller om UMare inte mitt fel att han är KÄNSLIG sluta fjanta er och dra tillbaka de 4(!) varningspoäng som jag fick. Hur kan man ta illa upp om det inte ens var sanning, det som stod i min tråd? Och vem som helst som inte är EFTERBLIVEN förstår att det var ett SKÄMT

nellnellnell:

Isåfall är det troligen för att personerna inte har tagit illa upp av trådarna och då anser jag att det är ok.

Hur skulle jag veta att han tog illa upp?
Ska man chansa? Leka med elden?

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

4(!) varningspoäng som jag fick

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

sluta fjanta er och dra tillbaka de 4(!) varningspoäng som jag fick.

Det får du ta med den moderatorn som gav dig dem.

Angelize:

Hur skulle jag veta att han tog illa upp?
Ska man chansa? Leka med elden?

Är man osäker på hur personen kommer att reagera så gör man inte en sådan tråd öht. Så enkelt är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Det får du ta med den moderatorn som gav dig dem.

nellnellnell:

Är man osäker på hur personen kommer att reagera så gör man inte en sådan tråd öht. Så enkelt är det.

Jag tar mycket, mycket illa vid mig av det du skriver nu så jag tänker anmäla dig. Jag är trots allt den som bestämmer om jag tar illa vid mig eller inte! [confused]

Du hör ju själv hur det låter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

nästa version av UM.

när kmr den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag tar mycket, mycket illa vid mig av det du skriver nu så jag tänker anmäla dig. Jag är trots allt den som bestämmer om jag tar illa vid mig eller inte! [confused]

Det beror ju givetvis på vad som har sagts. Det är vi moderatorer som bestämmer vad som är personangrepp och vad som inte är det.

Miuuw:

när kmr den?

Vet inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Var lite tydligare med era regler. Ibland vet jag inte hur ni är funtade. Jag kanske trodde att Sheriffen skulle skratta åt mina trådar - inte ta illa upp och börja gråta.

Sheriffen är en mycket seriös person som själv tror på sitt SD-svammel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera