Aviseringar
Rensa alla

passionerade människor


Ämnesstartare

det finns tydligen sådana, och det är väl kul för dem.
inte alltid är de passionerade för något som är rätt eller klokt, men de känner ändå en drivkraft för det och gör det en del av sig själv.
senast som tidigare idag hittade jag mig fram till en gammal klasskamrats facebook-profil, där hon lätt kommenterar sina planer inför sommaren: "toplessaktion, aktivt delta i pridefstivalen" etc... på något år gick personen från att vara en blyg flicka till en tuttvisande, mensmålande, vaginadyrkande hertiginna. 

vart hittar man en sådan passion för något? själv kan jag inte vara aktivt intresserad i något eller någon i mer än 18 månader innan glöden försvinner.


   
Citera

superpojken: vart hittar man en sådan passion för något? själv kan jag inte vara aktivt intresserad i något eller någon i mer än 18 månader innan glöden försvinner.

det är väl naturligt. livet går vidare osv


   
SvaraCitera

Det är inte människan som hittar passionen. Det passionen som hittar människan.

- Niklas 2015


   
SvaraCitera

Niklas:
Det är inte människan som hittar passionen. Det passionen som hittar människan.

- Niklas 2015

Pensionen*

- ari 2015


   
SvaraCitera

aristoteles:

Pensionen*

- ari 2015

Deep.. Shockerad


   
SvaraCitera

Niklas:

Deep.. Shockerad

Pension == Passion?
We are on to something..


   
SvaraCitera

aristoteles:

Pension == Passion?
We are on to something..

Eller kanske snarare passion = pension?Förvånad


   
SvaraCitera

Niklas:

Eller kanske snarare passion = pension?Förvånad

Passion driver en ner i graven? Det vi alla väntar på är att den oändliga passionen skall infinna sig!


   
SvaraCitera

aristoteles:

Passion driver en ner i graven? Det vi alla väntar på är att den oändliga passionen skall infinna sig!

Nu är vi nära! 


   
SvaraCitera

man hittar en inkluderande grupp, känner samhörighet, sväljer allt som sägs, sen agerar man som en del av gruppen istället för en individ å kör fullt ut på det. 

Man blir hetsig som fan och en jävligt oskön människa, men man blir åtminstonde passionerad.


   
SvaraCitera

relaterar till 100% 


   
SvaraCitera