Aviseringar
Rensa alla

Pastafarians - Förena eder


Ämnesstartare

Ja, som trådtiteln säger, finns det några Pastafarians här?

Är ni reformerade eller ortodoxa pastafarians? Skulle gärna höra era tankar om det ni tror på. Personligen är jag dock ateist, men ni verkar ha en jäkligt kul lära och awesome himmel (Ölvulkan och strippfabrik!).


   
Citera

RAmen.


   
SvaraCitera

petsounds:

RAmen.

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mest ramen! ÖLfontäner och strippfabriker :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

petsounds:

RAmen

Sweet.

För er som inte vet är "Pastafarianismen" tron på att det Flygande Spagettimonstret skapat världen och alltet.


   
SvaraCitera

Lambda89:

För er som inte vet är "Pastafarianismen" tron på att det Flygande Spagettimonstret skapat världen och alltet.

Tron? det är vetenskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lambda89:

För er som inte vet är "Pastafarianismen" tron på att det Flygande Spagettimonstret skapat världen och alltet.

Sluta häda! Innan pastan tar tag i saken och ställer allt tillrätta i världen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Tron? det är vetenskap.

Jag är ateist. Enligt min uppfattning är det bara möjligt med flygande pasta om någon kastar den.

Herjarn:

Sluta häda! Innan pastan tar tag i saken och ställer allt tillrätta i världen!

NEVAR!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lambda89:

Jag är ateist. Enligt min uppfattning är det bara möjligt med flygande pasta om någon kastar den.

Passa dig! Innan du kanske får en nudel i ögonen!!! :[

Lambda89:

NEVAR!

Min tro baseras på vetenskap! Mindre pirater = Mindre jordbävningar! Kolla statistiken!!!


   
SvaraCitera

Lambda89:

Jag är ateist. Enligt min uppfattning är det bara möjligt med flygande pasta om någon kastar den.

tror du på kvantmekanik får du se att det inte är så enkelt. pastan har redan kastats, fast den samtidigt inte har kastats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

tror du på kvantmekanik får du se att det inte är så enkelt. pastan har redan kastats, fast den samtidigt inte har kastats.

Fast, om jag tror på kvantmekanik så betyder det att jag tror att jag förstår kvantmekanik, och då förstår jag inte kvantmekanik.

OCH HÄDELSE ÄR MITT FUCKING GAME!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lambda89:

OCH HÄDELSE ÄR MITT FUCKING GAME!

HÄDESLSE DU OTROGNA! JAG KOMMER OCH ÄTER DIN LEVER SNART!! :@


   
SvaraCitera

Lambda89:

Fast, om jag tror på kvantmekanik så betyder det att jag tror att jag förstår kvantmekanik, och då förstår jag inte kvantmekanik.

nej, men att förstå är att inte förstå, och därför vinner du. men du som verkar vara en vetenskapligt sinnad människa, varför kallar du dig ateist? det är inte särskilt vetenskapligt att förneka något man inte kan veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

nej, men att förstå är att inte förstå, och därför vinner du. men du som verkar vara en vetenskapligt sinnad människa, varför kallar du dig ateist? det är inte särskilt vetenskapligt att förneka något man inte kan veta.

Faktum är att, "Jo, så är det". Det är vetenskapligt att anta att det som saknar bevis inte existerar. "Om det inte finns tecken på det är det antagligen inte så". Visst, vi kan inte veta till 100%, men om inget tyder på det, varför knyta sig själv till känslan att det kanske kan vara så.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Herjarn:

HÄDESLSE DU OTROGNA! JAG KOMMER OCH ÄTER DIN LEVER SNART!! :@

natural_blindfold@hotmail.com

Come try me, bitch ;<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lambda89:

natural_blindfold@hotmail.com

Jan känner folk som kan dansa irländsk folkdans runt dig 🙁


   
SvaraCitera