Aviseringar
Rensa alla

Paus...Förvirrad sambo... 🙁


Nintendo:

Zymbaline!!

Men hon flänger ju runt så mkt. [blush]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Hur vet du att de ej bor ihop och är skrivna under samma adress osv?

isola:

menade stavningen


   
SvaraCitera

Nintendo:

Zymbaline!!

hallå!!!
jag då :C
Jag är ju praktiskt taget isola Jr.


   
SvaraCitera

nymfparanoia:

Jag är ju praktiskt taget isola Jr.

Ne du är gugges twin. Isola vill ej ha en ny gugge!!! Sorry.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Isola vill ej ha en ny gugge!!!

har isola dumpat gugge som bff? 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade uppskattat om jag hade fått lite fler seriösa svar... detta är faktiskt någonting som jag mår dåligt av.


   
SvaraCitera

bokhyllan12:

seriösa svar

Gav dig ett seriöst svar.


   
SvaraCitera

Jag skulle be honom filma sin kompis under en av dessa bekännelser och sedan visa på någon matiné med henne och hennes pojkvän. Då måste hon nämligen bekänna färg. Som jag har förstått det så är det nämligen hon som är boven i dramat, i och med att hon gör honom förvirrad och håller honom förvirrad för att om han får reda ut sina känslor så får hon ingen mer uppmärksamhet och förlorar troligen honom som vän på köpet.

Naturligtvis börjar man fundera om någon man varit vän med sedan barnsben och känner utan och innan säger sig vara kär i en. Vänskapet är ju så djupt rotad att det är kärlek, skillnaden mellan vänskapskärlek och Ultimate Love over 9000 är ju ändå bara att den förra är platonisk. Man måste ju ändå vara vän med den man älskar om förhållandet ska hålla. Tyvärr är kärlek en förvirrande och svårkategoriserad känsla.

Uppmuntra honom att ha sex med henne, känner han sig konstig efteråt så är det platonisk kärlek x) Är han kär i henne, se om hon och du passar bra ihop och föreslå ett polyförhånde med dig, honom henne och hennes kille. Eller så börjar du umgås med hennes pojkvän. Det kan också fungera.


   
SvaraCitera