Aviseringar
Rensa alla

Påven: Rädda världen från homosexualitet


Ämnesstartare

"Det är lika viktigt att rädda mänskligheten från homosexualitet som att rädda regnskogen."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4062369.ab

[tard]


   
Citera

Han är som han är. Dessutom så har vell de flesta påvar inte varit så förtjusta i saker som rör HTB över huvutaget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stört.[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är la ingen nyhet att påven inte gillar bögar? (eller flator)


   
SvaraCitera

ja gud har länge sagt att han gillar homosexualitet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det är la ingen nyhet att påven inte gillar bögar? (eller flator)

inget bra namn:

ja gud har länge sagt att han gillar homosexualitet

i know 😛 men lika viktigt som att rädda regnskogarna? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

P men lika viktigt som att rädda regnskogarna? [tard]

Jag tror nog att påven tycker att det är viktigt att mänskligheten överlever. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag tror nog att påven tycker att det är viktigt att mänskligheten överlever. [smile]

Jau, jag med ^^
meeen regnskogar kan man inte skapa nya å det finns bara en sort av dom.
homosexuella finns det många av men hela världen kommer knappast bli det så det kommer fortfarande att produceras barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

"Det är lika viktigt att rädda mänskligheten från homosexualitet som att rädda regnskogen."

And?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

"Det är lika viktigt att rädda mänskligheten från homosexualitet som att rädda regnskogen."

Och det kommer från en man, vars kollegor sålt guds förlåtelse för pengar haha.

Skulle säga att rädda kristendomen från påven är ganska viktigt med..


   
SvaraCitera

Ser man det ur ett relativt stort perspektiv spelar det ju knappt någon roll om regnskogarna försvinner, eftersom de med all sannolikhet kommer tillbaka efter en tid (med tanke på hur stort universum är, och hur mycket tid det finns). Alltså är det, ur ett stort perspektiv (Gud borde ju se saker ur ett stort perspektiv, och om påven nu ska föra Guds talan borde han också göra det), helt meningslöst att rädda regnskogarna. Följdaktligen är det, enligt påven, också helt meningslöst att rädda mänskligheten från homosexualitet.

Bara en liten tanke jag hittade på. Jag är medveten om att det förutsätter exempelvis att liv kan uppstå utan Gud, och det tror jag inte att påven håller med om. Så det faller. Men ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

And?

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BRA SAGT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mog1


   
SvaraCitera