Aviseringar
Rensa alla

Påven: Rädda världen från homosexualitet


Jag förstår inte homofobi. Kan någon förklara för mig varför det är så himla fel?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Urfbert:

Jag förstår inte homofobi. Kan någon förklara för mig varför det är så himla fel?

Nej det är lika obegripligt som att folk är skräckslagna för råttor eller spindlar.


   
SvaraCitera

filulilus:

"Det är lika viktigt att rädda mänskligheten från homosexualitet som att rädda regnskogen."

Nja, det är väl viktigare att rädda mänskligheten från homosexualitet ändå... vem fan bryr sig om regnskogen?[crazy] det är ju så 80-90tal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Skulle säga att rädda kristendomen från påven är ganska viktigt med..

[love]


   
SvaraCitera

Ganska ironiskt med tanke på att en hel del av hans manliga kollegor peddofillerar loss på småpojkar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

"Det är lika viktigt att rädda mänskligheten från homosexualitet som att rädda regnskogen."

detdär är dock inte helt osant. dock säger det mer om hur viktig rengskogen är snarare än homosexualiteten.


   
SvaraCitera

Seriöst man blir ju LITE sur på gubbjäveln...?[tard]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Urfbert:

Jag förstår inte homofobi.

Det gör jag tyvärr, nästan iaf. Tycker det är lite smått obehagligt. Meeen däremot så tycker jag absolut inte det är fel att vara homosexuell. [y]

Urfbert:

Kan någon förklara för mig varför det är så himla fel?[confused]

Nej, der är inge fel med de [y]


   
SvaraCitera

Andy91:

Nej det är lika obegripligt som att folk är skräckslagna för råttor eller spindlar.

Ja men det är ju en instinkt om fara, att en giftig varelse finns i närheten som kan döda dig.[confused]


   
SvaraCitera

Homosexuella är djävular i människoskepnad.[no-no]


   
SvaraCitera

filulilus:

Nej, der är inge fel med de[y]

Nej, men ändå finns det en hel religion som eldar på hatet emot detta. Påven sade ju att homosexuella är ett hot emot guds skapelse, inte sant? Fast jag tror det var Johan Hilton på Kvällspasset som sade att då kanske guds skapelse inte är så fulländad ändå och kanske till och med behöver renoveras [bigsmile]


   
SvaraCitera

Homunculi:

Homosexuella är djävular i människoskepnad.[no-no]

Kan du motivera varför?


   
SvaraCitera

Urfbert:

Kan du motivera varför?

För att de involverar sig i ogudaktiga ritualer och handlingar. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alldeles riktigt.


   
SvaraCitera