Aviseringar
Rensa alla

Påverkar sex känslorna/synen?


_Vickie:

Påverkar det hans syn på henne sen efteråt då? Eller känslor för henne rättare sagt.

Nu är jag visserligen tjej. Men låt oss säga att jag under en period spanat in en kille, som jag sedan har sex med. Är sexet grymt skönt kommer jag definitivt vara mer intresserad av honom än om sexet var dåligt. Men om jag redan va kär i killen i fråga, så skulle jag ju inte tycka om honom mindre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Vickie:

Eller känslor för henne rättare sagt.. ^^ [crazy] Skulle va skoj att veta lite mer om detta ^^ 🙂

Mer tvärtom eg.


   
SvaraCitera

Utlänning:

Tja, jag kan helt klart påstå att jag hade kunnat bli lika kåt eller vara lika attraherad av min flickvän som jag är idag, om hon var helt jävla värdelös i sängen.

Word.

Attraktionen ligger inte i hur bra en person är i sängen, och om man dissar någon för att denne är dålig i sängen så är man ju bara en ytlig jävla idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det lär väl vara ganska vanligt att sex går mer eller mindre dåligt första gången? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Mer tvärtom eg.

Vf? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Vickie:

Påverkar det hans syn på henne sen efteråt då? Eller känslor för henne rättare sagt.. ^^

Nej, jag tror inte att känslorna för någon ändras bara för att personen är dålig i sängen. Tror inte det skulle göra det för mig iallafall. Det kan ju inte vara bäst från början, man får väl träna helt enkelt tills det blir bättre [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HardenedHeart:

Det kan ju inte vara bäst från början, man får väl träna helt enkelt tills det blir bättre [y]

Ja om man verkligen älskar personen innan man har sex så är det nog sant allt du säger [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Vickie:

Ja om man verkligen älskar personen innan man har sex så är det nog sant allt du säger [y]

Precis! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Vickie:

Vf? [crazy]

Fler tjejer som blir mer känslomässigt knutna skulle jag tro, fast vissa tjejer verkar rätt casual så jag vetefan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Fler tjejer som blir mer känslomässigt knutna skulle jag tro, fast vissa tjejer verkar rätt casual så jag vetefan.

Tror också att det är så att vi bryr oss mer om känslorna än vad killarna gör typ, än sexet ^^ Typ.. Ja det är väl olika från person till person [crazy] Kanske men tror ändå att det är så för maoriteten av tjejerna , eller ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera