Aviseringar
Rensa alla

Påverkat mig?


Ämnesstartare

Det är mkt som har hänt i mitt liv som inte är så kul. Kan det vara drf som jag är så rädd för när ngn vill komma nära på mig på ett mer än ett vanskapligt sätt... har dock bara hänt en gång men då liksom blev det som att jag blev äcklad... lr jag vet inte hur jag ska förklara men det kändes bara helt fel...

Vad ska jag göra för att bli av med min "fobi" lr vad jag nu ska kalla det..


   
Citera
Ämnesstartare

xNightmare:

Kan det vara drf som jag är så rädd för när ngn vill komma nära på mig på ett mer än ett vanskapligt sätt... har dock bara hänt en gång men då liksom blev det som att jag blev äcklad... lr jag vet inte hur jag ska förklara men det kändes bara helt fel...

Det kan det vara, det är nog bara du själv som kan veta om det har påverkat dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför bli av med den? Om du har ett inre nej så ska du väl ändå lyssna till det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joo men det är ju det att jag vill men bara liksom kan inte... svårt att förklara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xNightmare:

joo men det är ju det att jag vill men bara liksom kan inte... svårt att förklara

Du SKA inte. .. Vänta ett par år så ska du se att det blir bättre[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta tag i problemet nu innan det blir värre och det gör du genom att prata med någon vuxen IRL

rekommenderar dig inte det här forumet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kallestroppp:

Vänta ett par år så ska du se att det blir bättre[zzz]

Eller så blir det bara sämre. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ta tag i problemet nu innan det blir värre och det gör du genom att prata med någon vuxen IRL

Vem då? Min Mamma? Nej tack...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xNightmare:

Vem då? Min Mamma? Nej tack...

Haha, nej. [badgrin]
Men beskriv ditt problem nogrannare. Ge exempel,tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, alla har det svårt någongång i den åldern. Hör till. Och om folk vill komma nära på dig på ett vanskapligt sätt och du blir äcklad så är det klart som fan att du bör vänta ett par år!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså det är klart att jag kan vänta några år... men tänk om det blivit värre... jag menar jag kanske bara utvecklar min "fobi" ännu mer....


   
SvaraCitera

xNightmare:

Vem då? Min Mamma? Nej tack...

Nej men det finns la fler människor en din mamma[rolleyes]


   
SvaraCitera

Om det bara hänt en gång så ska du se att du får fler chanser. Det kanske bara var fel person?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera