Aviseringar
Rensa alla

PC eller MAC?


Tickstart:

va

mm läskigt va


   
SvaraCitera

OF 5:

mm läskigt va

sense mf, do you speak it [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

sense mf, do you speak it

mainframes är inget att pilla i för vanliga dödliga [wink]


   
SvaraCitera
Zsasz

Tickstart:

sense mf, do you speak it

Gissar på att han tänker på att alla moderna Mac datorer är PC datorer, och då menar jag inte bara i den litterära meningen "Personal Computer", utan i meninen där det kommer ifrån att skilja dem ("IBM PC"), de brukade inte vara klassade som "PC" då de använde delar som inte var IBM PC kompatibla, men idag är (i stort sätt) alla datorer "IBM PC kompatibla", Macbook Pro inkluderat. Ie. Macbook Pro är en PC.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Förstår inte varför du ska ha en mac, speciellt en pro 15". Eftersom du inte behöver mycket prestanda så går det bra med vilken dator som helst.

Gentlernen:

Varför?

För att Macbooks är fina och för att jag får den i princip gratis


   
SvaraCitera

Pink Friday:

Macbooks är fina

Det finns väldigt många fina PC:s.

Gratis? Varför ska dina föräldrar slösa en massa pengar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Det finns väldigt många fina PC:s.

Gratis? Varför ska dina föräldrar slösa en massa pengar?

Ja men ingen är lika fin som en Macbook + tycker OS verkar snyggt det med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Gratis? Varför ska dina föräldrar slösa en massa pengar?

Jag ger ju bort min gamla PC


   
SvaraCitera

Pink Friday:

Ja men ingen är lika fin som en Macbook + tycker OS verkar snyggt det med

Image


   
SvaraCitera

Pink Friday:

Äre värt det?

Fuck yeah.


   
SvaraCitera
Zsasz

Pink Friday:

Om jag donerar min PC till välgörenhet får jag en Macbook Pro 15" av mina föreldrar.

Tycker du ska säga till dina föräldrar att dem kan donera de ~15000kr som de skulle lägga på en Macbook pro till välgörenhet istället så kan du behålla din nuvarande dator, Du är 13 år, jag tycker du ska gå ut och leka lite istället medan du fortfarande kan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zsasz:

Tycker du ska säga till dina föräldrar att dem kan donera de ~15000kr som de skulle lägga på en Macbook pro till välgörenhet istället så kan du behålla din nuvarande dator, Du är 13 år, jag tycker du ska gå ut och leka lite istället medan du fortfarande kan.

Dom donerar till välgörenhet hela tiden dom gav en kille i Afrika en get en gång

förresten är datorn min birthday present [y]


   
SvaraCitera

Pink Friday:

Dom donerar till välgörenhet hela tiden dom gav en kille i Afrika en get en gång

Du menar att de skickade 50kr via ett sms till jul som skulle gå till en get, Wow.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Du menar att de skickade 50kr via ett sms till jul som skulle gå till en get, Wow.

det e väl tänken som räknas [confused]
men dom skänker typ 100 kr i veckan


   
SvaraCitera

Pink Friday:

det e väl tänken som räknas [confused]
men dom skänker typ 100 kr i veckan

Oh shietz, det är nog nästan lika mycket som de torkat arslet med i papper varje vecka!


   
SvaraCitera