Aviseringar
Rensa alla

peace and love 2013 😀 <3


Ämnesstartare

är det någon som ska åka till peace and love 2013?? 🙂 skulle vara kul om någon hörde av sig så man vet vilka som kommer dit 😀 <3

peace and love.jpg


   
Citera

Svenska Fucking Akademien skall dit så självklart [love]


   
SvaraCitera

Pet Shop Boys ska dit.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaha Pet Shop Boys 🙂 jag är nog mest sugen på Paramore och Håkan men hur gör man med all dricka när man kommer dit ?[cool] om man är under 18 [smile]


   
SvaraCitera
Lounge

vem fan e du


   
SvaraCitera
Ljking

Jag bor ju i samma stad som P&L är. jag kan ju bara gå ut och sätta mig på en stol och höra[cool]


   
SvaraCitera

Är för cool för att sova i tält, så nej [cool]


   
SvaraCitera

Mattias Karlsson:

om man är under 18

Man avstår.. Tror du det är coolt att supa lr? [zzz]


   
SvaraCitera

Mattias Karlsson:

men hur gör man med all dricka när man kommer dit ? om man är under 18

Vafan, 17 bast och du har inga kontakter? Nåväl, det går att fixa ändå!

Såhär gör du:
Gå ut i förrådet och sno en hink. Fyll den med vatten och göm den någonstans. Sen går du in i köket och snor några kg socker och ett paket jäst. Släng ner skiten i hinken och vänta några dagar. Om inte mamma och pappa lyckats lukta sig till hinken vid det här laget så har du några liter prima mäsk som du och dina kompisar kan bli askalas på.

Om du inte är punkare så kan du säkert köpa smuggel av någon på plats annars. Det första som hände mig när jag klev av bussen på Hultsfredsfestivalen 2005 var att någon kom fram och frågade om jag skulle köpa vodka. Känns änna som att det inte borde vara något jävligt stort problem.


   
SvaraCitera
sincan

dvärgkastarn:

Hultsfredsfestivalen 2005 var att någon kom fram och frågade om jag skulle köpa vodka.

Haha, just det! Hände mig flera gånger


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Såhär gör du:

Halsa mäsk, det är fan tufft. [cool]


   
SvaraCitera

paramore ska dit [love][love][love]


   
SvaraCitera

vore mysigt o dra dit faktiskt, synda kröka o röka mmm[love][cool]


   
SvaraCitera

dazed:

Svenska Fucking Akademien skall dit så självklart

Aaa det är fan stort! Årets höjdpunkt!


   
SvaraCitera

El Guaje:

Aaa det är fan stort! Årets höjdpunkt!

Mhm har ofta gått och förbannat mig själv att jag aldrig såg dom när dom var aktiva men nu har herren gett mig en andra chansjävel, hallelujah


   
SvaraCitera