Aviseringar
Rensa alla

Peace & Love 2010


Homeless:

Närå, finns ju små också, funkar bra att dra ölen med.

Lätt att dra in på festivalområdet också antar jag? [rolleyes] svårt för vakterna att upptäcka?


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Lätt att dra in på festivalområdet också antar jag? [rolleyes] svårt för vakterna att upptäcka?

Ja det är lätt, man får ha med sig öl.


   
SvaraCitera

Fast till campingen menar jag, givetvis.


   
SvaraCitera

Homeless:

Ja det är lätt, man får ha med sig öl.

Ja, jag menade festivalområdet, för mig att de kräver att alla på området ska vara beroende av att köpa dricka från lokala krögare på området. [cute]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Ja, jag menade festivalområdet, för mig att de kräver att alla på området ska vara beroende av att köpa dricka från lokala krögare på området. [cute]

Är väl sällan man får ha med sin alkohol in på festivalområdet, därför man dricker innan man går dit!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska dit!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oh, sweet [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åhh varfan jag vill oxå!!! Skulle dit med 2 kompisar för att se Kent men en av dem är för ung så det kommer inte bli av[sad]

Men ska på Kent konsert i Stockholm i stället[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag och några polare ska dit också, vi alla är 17, hur äre då om vi ska få in alkohol? jag själv har 3 flak, tar dem det vid entrén eller får jag ta med det in på campingen? i värsta fall får jag väll be ngn 18+ dra in de åt mej så får han en hundring lr ngt


   
SvaraCitera

easycure:

2. Kommer man få ett sånt dära tjusigt festivalband än fast man bara är där i tre dagar?

jag fick ett för west coast riot å det var ju bara en dag! så det får du nog


   
SvaraCitera

easycure:

4. Vilka ser ni mest fram emot att se? [cute]

Kent, Lily Allen, Mew, Vampire Weekend och Julian Casablancas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pashton:

Julian Casablancas

Missar Julian Casablanca.. åh, gör så ont [cry]


   
SvaraCitera

easycure:

Missar Julian Casablanca.. åh, gör så ont [cry]

Äsch, det hade varit värre om hela The Strokes kom dit [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sant... men the strokes utan Julian Casablancas är ingenting, Julian Casablancas utan the strokes är ändå JULIAN CASABLANCAS, hah.. åh. [sad]


   
SvaraCitera
Ssarah

easycure:

1. Hur mycket bör man ta med sig för att dricka om man ska vara där 3 dagar?
2. Kommer man få ett sånt dära tjusigt festivalband än fast man bara är där i tre dagar?
3. Vad är den smidigaste festival maten att ta med sig?
4. Vilka ser ni mest fram emot att se?

Ich ska dit!

1. Beror på hur mycket du tål.. Men hellre för mycket än för lite! Om det blir över kan man alltid gå runt på campingen och sälja, då får man en liten slant också. Tjänade in 300 på det sättet förra året.
2. Jadå, det får du nog
3. Jag ska köra på nudlar och soppa i år, förra året käkade jag bara skräpmat.. Mådde inte så bra sen.
4. KENT [love]


   
SvaraCitera