Forumet - Peace & Love 2011

Peace & Love 2011

5511 0 499
Kan kanske tyckas vara lite tidigt att skapa en tråd redan nu men jag är nog inte ensam om att behöva något trevligt att se fram emot.

Någon som ska eller planerar att fara dit till sommaren 2011? Något särskilt ni ser fram emot? Några artister ni önskar? Ja allt är välkommet här!

Klara artister så här långt:

The Sounds
Oskar Linnros
All Time Low
Daniel Adams-Ray
Maskinen
Kapten Röd
The Haunted
Sage Francis
Asta Kask
Anna Järvinen
Carl-Johan Vallgren
Anna Ihlis
Astrolites
Petter
Ras Cricket
Cunninlynguists

Kanske uppdaterar listan när fler blir klara om jag orkar hålla den gnistan vid liv hela vägen.

ÄNDRAT 2010-11-29 14:00

Spana också in:

ladysmurf:

Daniel Adams Ray

Just det ja, han får man inte missa heller! Har i och för sig inte hunnit lyssna på hans skiva än men det jag hört tidigare är bra. Känns som trevliga sommarlåtar. Så han kan vara kul att se.

Borde komma nya band inom någon timma, det är spännande! Vill ha Dropkick Murphys men det kanske är för mycket att hoppas på en dag som denna. [crazy]
El Guaje:

Har i och för sig inte hunnit lyssna på hans skiva

Gör det[y] Tycker att skivan är ganska bra, mina favoritlåtar är Gubben i lådan och himlen luktar plast!

El Guaje:

Vill ha Dropkick Murphys men det kanske är för mycket att hoppas på en dag som denna.

Haha nej men det skadar inte att hoppas lite[rolleyes]
Trevligt att se att det är en del som planerar att åka dit. :)

ladysmurf:

Gör det[y] Tycker att skivan är ganska bra, mina favoritlåtar är Gubben i lådan och himlen luktar plast!

Får ta att göra det ikväll. Den verkar lovande. Gubben i lådan är ju riktigt bra men jag börjar bli lite orolig att man hinner spela sönder den till sommaren men man kanske hinner båda tröttna och börja gilla den igen innan det är dags. [smile]

ladysmurf:

Haha nej men det skadar inte att hoppas lite[rolleyes]

Precis! Jag tycker inte det är är en helt orealistisk förhoppning heller. Och känslan säger att jag kommer få som jag vill också, sen om det blir idag eller i Mars det vet jag inte men jag kommer hoppas in i det sista om det behövs! (vilken härlig formulering, precis som att det skulle göra någon skillnad vad jag hoppas)
El Guaje:

Gubben i lådan är ju riktigt bra men jag börjar bli lite orolig att man hinner spela sönder den till sommaren men man kanske hinner båda tröttna och börja gilla den igen innan det är dags.

Oroar mig över samma sak, men man får försöka kontrollera sig själv och bara spela den ett antal gånger om dan så att man ej tröttnar[cute]

El Guaje:

(vilken härlig formulering, precis som att det skulle göra någon skillnad vad jag hoppas)

Haha det är lite gulligt att du är så positiv och vem vet, du kanske hoppas så mycket att det gör skillnad[cute]