Aviseringar
Rensa alla

Pedofili


Ämnesstartare

Pedofili, hur hemskt är det igentligen?

Visst, det är sjukt att man beger sig på personer som man inte vill ha sex med. men om det är med ett barn och barnet verkligen vill? Då ska man väl inte säga nej, för ni kommer väl ihåg själva, hur det skulle kännas att få ett nej på den tiden! [confused]

Barn har också en sexualitet, och om barnet verkligen vill ha sex med en vuxen och den vuxna vill. Vad är problemet? [rolleyes]

Pedofilhatare har samma störning som homofober, pedofili är en läggning, precis som homosexualitet. [smile] Pedofiler är också människor, kom inte och säg att dom inte är det! Dom har hjärna, hjärta och egna tankar. Jag tycker synd om pedofiler, dom blir verkligen hatade av samhället. Det borde vara lika "hemskt" att vara homo om du frågar mig.


   
Citera

Patetiska varelse [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så vilken 14 åring från um har du våldtagit? [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strömmapojken:

Pedofili, hur hemskt är det igentligen?

Beror helt på hur du ser på det. Att som vuxen man med våld ha sex med ett barn, och skärra barnet för livet, är så vidrigt att jag utan tvekan skulle slå ihjäl peddot på plats. Men att säga att en pedofil är störd/sjuk/monster osv. pga hur den känner är enligt mig helt vrickat, och lika fel som att säga det samma till en homosexuell.

Om man ser på det från pedofilens synvinkel så måste det vara fullkomligt hemskt. Man har en läggning som gör att man med stor sannolikhet inte kan få sitt sexuella behov tillgodosett utan att skada en annan människa, vilket måste vara en plåga utan dess like. Dessutom så är man förmodligen medveten om att hela samhället är emot en.

Strömmapojken:

Barn har också en sexualitet, och om barnet verkligen vill ha sex med en vuxen och den vuxna vill. Vad är problemet? [rolleyes]

Idioti. Tror du att ett barn på 5år är kapabelt att fatta ett sådant beslut? Du kan fan lura en unge i den åldern till nästan vad som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strömmapojken:

Barn har också en sexualitet, och om barnet verkligen vill ha sex med en vuxen och den vuxna vill. Vad är problemet? [rolleyes]

Barn är inte mogna att avgöra om de vill ha sex eller inte. De flesta barn vet inte ens vad sex är för något.


   
SvaraCitera

Strömmapojken:

Pedofili, hur hemskt är det igentligen?

Allt sex utanför äktenskapet är jätte syndigt och jätte hemskt ju. 🙁

Strömmapojken:

Det borde vara lika "hemskt" att vara homo om du frågar mig.

Att vara pedo, homo, sex före äktenskapet innan man gift sig-are och allt sånnt är jätte hemskt. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samhället är inte redo än. Antagligen kommer samma sak som skett med homosexualitet under det senaste halvseklet ske med pedofili förr eller senare.

nellnellnell:

Barn är inte mogna att avgöra om de vill ha sex eller inte. De flesta barn vet inte ens vad sex är för något.

Det där stämmer kanske för vissa barn, fast om jag ska utgå från mig själv är sexuell naivitet en myt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tvivlar på att någon någonsin skulle vara intresserad av dina åsikter, du är mindre vetande och en skam för samhället

word


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strömmapojken:

Dom har hjärna, hjärta och egna tankar.

Det betyder då att att deras hjärna är lika stor som hos en kyckling och att deras hjärta består av is!

Strömmapojken:

Jag tycker synd om pedofiler, dom blir verkligen hatade av samhället. Det borde vara lika "hemskt" att vara homo om du frågar mig.

Tycker du synd om pedofiler??
Tycker du om människor som ger sig på småbarn?
Tycker du att det är lagligt eller?
Jag tycker att det är helt och hållet hemskt!
Förresten, homosexualitet är också hemskt och äckligt, men det är lagligt och det är ingen brott!
Du jämför helt olika saker!

Strömmapojken:

Barn har också en sexualitet, och om barnet verkligen vill ha sex med en vuxen och den vuxna vill. Vad är problemet?

Jag tror knappast att småbarn vet vad sex är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Barn är inte mogna att avgöra om de vill ha sex eller inte. De flesta barn vet inte ens vad sex är för något.

Sen kan man tänka på vad man menar med småbarn. Jag började bli intresserad redan när jag var elva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annpeta:

Tycker du synd om pedofiler??
Tycker du om människor som ger sig på småbarn?

Pedofil och förövare behöver inte vara samma sak ju 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pedofiler är också människor när de ligger flera meter under jorden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Pedofil och förövare behöver inte vara samma sak ju 🙂

Nej, men ändå, varför ska man ge sig på barn som inte har gjort en något?


   
SvaraCitera

Om du inte själv blivit utsatt för en pedofil, stfu.[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annpeta:

Nej, men ändå, varför ska man ge sig på barn som inte har gjort en något?

Vadå varför? Det finns ingen anledning och det är hemskt, men det är inte det jag menar. Folk kan vara pedofiler utan att ge sig på barn, och vi måste acceptera att de kan det. Så länge de inte skadar någon fattar jag inte varför folk bli galna och tappar all hygglig människosyn och vill mörda alla pedofiler så fort de hör ordet.


   
SvaraCitera