Aviseringar
Rensa alla

Pedofiltankar - vad fan ska man göra?


Ämnesstartare

Smurfen:

Jag är livrädd för att bli pedofil därav illamåendet men jag kan inte sluta tänka på det. Nu när jag sitter och skriver det så känns det välldigt fjantigt ([rolleyes]) men jag vet inte vad jag ska göra.. det är jobbigt och hur blir man av med sådana tankar? [shake]

Tänder du på tankarna? Om du inte gör det behöver du nog inte oroa dig. Det är förmodligen på grund av din rädsla för att vara pedofil som du inte kan släppa tankarna.

Jag vet inte om det som Anarkandi beskrev är kognitiv beteendeterapi, men han verkade ha koll på läget iaf. Det jag rekommenderar är att du går och pratar med någon, psykolog/skolkurator eller bara någon annan VUXEN du litar på.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chilla, bry dig inte så mycket om vad du är och inte. Det är mitt råd. Jag ska väl erkänna att jag är jävligt fucked up i skallen vad gäller sexualitet, även om ni inte får reda på detaljer, så jag kanske är vinklad; oavsett så gör det ingen nytta att sitta och gräma sig över vad man potentiellt kan vara.

Tänk vad du vill, ingen bryr sig för ingen kommer veta ändå. Våldta inte barn. Tycker du det blir för jobbigt; kontakta psykiatrin. De kan kanske hjälpa dig, om du inte är för feg för att prata (jag är :/).

EDIT: F.ö. postade någon UM:are mig statistik som visade att upp till 5% av Sveriges befolkning tänder på barn, så det är inte direkt jätteovanligt om du nu skulle göra det. Dock verkar det ju mer som om du har ångest inför tanken att göra det. Nåväl, jag vet att jag hade ångest inför tanken att jag skulle vara bög, och det berodde nog på att jag inte är helt straight, men w/e.
Våldta inte barn bara, så är allt chill.

Och glöm aldrig: Man är inte sin sexualitet. Oavsett vad eller vilka du kan tända på så är du en människa utanför det.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta livet av dig ditt äckel! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Varför ligger tråden på homo/bi?

Same shit - different name you know


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Insert name here:

http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=spot_the_pedo

You guessed 10 of 19 correctly (%52.6). Your grade: D

Out of 2,982,181 people who took this test, the average score is: %48.4


   
SvaraCitera
Gifted

Smurfen:

man tänder på små ungar de vet alla

hm, tänder du du på tjejer i din ålder också?

det kanske går att söka hjälp och stöd, men annars.... ingen aning.


   
SvaraCitera

inget av råden som har getts här låter vettit,enligt mig. om du har tankar som fastnar i skallen låt de komma, hindra de inte det är då de fastnar liksom: " jag frå INTE tänka på en rsa fjäril nu" då tänker man på en rosa fjäril. om man tillåter det kommer de försvinna om det inte är allvarligare än så.,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höll på att bli pedofilerad en gång. blev jätte rädd. o lyckades fly. har sett gubben på stan kanske två gånger sen dess. tycker lite synd om honom. han verkar ensam och annorlunda. dåligt vårdad och typ "utanför samhället". 🙁

ingen familj... o så har han dessa annorlunda tankar som väcker tyvärr goda känslor för honom :/.

som ni ser så gjorde gubben mig inte illa så jag kan känna sympati för honom :(.


   
SvaraCitera
Hando

Så länge du inte lever ut tankarna så är det väl ingen fara [y] Visst att det känns skumt men.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man blir ju fan lite smålack när folk skriver saker som "ta livet av dig", en pedofil bestämmer väl knappast själv att han vill tända på barn? Precis som att jag inte har valt att jag tänder på korta tjejer. Skärp er.


   
SvaraCitera

Smurfen:

Nu den senaste tiden så när jag ser barn så kopplar hjärna det automatiskt till pedofili och börjar få ett stark illamående... Jag är livrädd för att bli pedofil därav illamåendet men jag kan inte sluta tänka på det.

Tvångstanke?


   
SvaraCitera

Min mamma blev sexuellt utnyttjad i en traktor ensam med en gubbe på en åker när hon var fem år. Hon hade ett helvete med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kiddo:

Min mamma blev sexuellt utnyttjad i en traktor ensam med en gubbe på en åker när hon var fem år. Hon hade ett helvete med det.

Usch stakars [sad].. vad hände med mannen? åkte han in i fängelse?

Iaf,

Försök att undvika de tankarna, alltså så fort du får såna tankar, tänk på något annat medvetet. Eller, varje gång du får en sådan tanke, tänk då " jag har kontrollen, och jag bestämmer att jag inte ska göra något mot små barn. jag har självkontroll och självdeciplin" osv, och möt rädslan. Typ sommarjobba eller var vikarie på ett dagis ( ett plas med många vuxna iaf ) Och möt barn och liksom bevisa för dig själv att du faktiskt INTE gör något hemskt mot dem. Tänk hela tiden att du har självkontroll, att DU bestämmer och inte dina tankar.


   
SvaraCitera