Aviseringar
Rensa alla

Pedofilvarning!?


Ämnesstartare

En mindre överdrift i rubriken kanske, men lite åt det hållet är det. Jag är 21 år, och har kommit fram till att jag oftast tänder som mest på små tighta 16-17åringar typ.

Så, hur ska jag lyckas med mina barnarov? När och var kommer jag utan att behöva skämmas som en idiot kunna ragga upp dem? På vanliga uteställen där jag normalt sätt hittar tjejer hittar jag ju knappast 16åringar, internetraggning är inget för mig och att försöka ragga på 14isgängen som hänger på stan på lördagskvällen klarar jag bara inte av.


   
Citera
Ämnesstartare

mitt senaste ex är 28. aki.


   
SvaraCitera

det är ju jämnårigt. big deal.
jag är själv i den åldern och gillar bara killar som är mellan 20-25 typ.och det är naturligt för mej.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

det är ju jämnårigt.

Du råkar inte ha någon ögonskada eller nått?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kleptokrat:

Jag är 21 år, och har kommit fram till att jag oftast tänder som mest på små tighta 16-17åringar typ.

Det där är väl ändå inte pedofilvarning? Då är du ju bara 4-5 år äldre, big deal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får hitta nån i din egen ålder


   
SvaraCitera

Ad Hominem:

Du råkar inte ha någon ögonskada eller nått?

jag ser dåligt på långt håll men jag använder linser så det är nog ingen fara med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, okej, kanske inte pedofilvarning, men fortfarande, ehm, skumt. För min del/i min kompiskrets osv så skulle det kännas riktigt skumt om någon var tillsammans med någon som var 15-17 år. Förutom en som var ett år yngre än mig så har jag bara varit med/tillsammans med äldre eller jämngamla, så det är ett stort steg för mig [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 14 och raggar på en 19-åring [cute]


   
SvaraCitera

kleptokrat:

16-17åringar typ.

jag med, 16-17 is the shit [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

16-17 is the shit [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker det vore okej, eller, att sådana förhållanden är okej. Det är dock inte riktigt okej att gilla dem just för att de är små och tighta. Men så kan det vara, det är väl bara att tuta och köra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är vell inte så illa.. De flesta tjejer som är så gammla skulle nog inte tacka nej till en som är 21. Jag till exempel[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

jag med, 16-17 is the shit [y]

Eller hur. 😀


   
SvaraCitera