Aviseringar
Rensa alla

Peeandgo! [shake][shake]


Ämnesstartare

Svenska designern Johan Karlsson, ska ha kommit på denna pissoar, gjord för kvinnor. Anledningen är för att när vi tjejer ska gå på toa, får vi först vänta i kö för att komma in till toaletterna som ligger i väldigt små ytor. Förutom det brukar det inte vara så trevligt inne i toaletterna. Vi brukar lägga papper på sitsen och vara försiktig pga alla bakterier omkring.

Pga det här, menar Johan att vi ska använda hans Pee and go, som tar upp mindre plats och där vi aldrig behöver röra ytan, den är ergonimisk & lättillgänlig, billig & miljövänlig.

[shake]

Image

Tjejer, skulle ni kunna sitta bredvid någon annan och kissa?
[shake]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Nej, usch.. (Du röstade på detta alternativ)

Skulle kännas wierd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Nej, usch.. (Du röstade på detta alternativ)

usch tänk om någon har mens [shake] skulle bara vara uschit!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad japanskt

Hans mamma måste vara stolt över honom, som designar pissoarer


   
SvaraCitera

om man inte vill använda en sådan så vill man inte ha jämställdhet mellan könen [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah, [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Tjejer, skulle ni kunna sitta bredvid någon annan och kissa?

På vilket sätt skulle det vara annorlunda mot för hur vi killar får stå bredvid varandra och kissa? [confused]


   
SvaraCitera

xKiTTiEHx:

Hej jag är kille. (Du röstade på detta alternativ)

Jag känner mig lite tveksam till det där. Måste vara ganska stor risk att den som använder den råkar få kiss på byxorna/kjolen, alternativt ramlar bakåt om toagolvet är halt (som det kan vara på vissa toaletter). Men det är inte mitt problem. [party]

Men rätta mig om jag har fel nu, men att gå på toaletten är väl mycket en social grej för tjejer med? Jag förstår inte riktigt problemet med att sitta och kissa bredvid någon annan när tjejer gärna följer med andra tjejer in på toaletten som sällskap. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MickMick:

usch tänk om någon har mens [shake]

EEEW [censur] Tänkte jag inte ens på, nu blev jag ännu mer äcklad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fisk_den_tredje:

Hans mamma måste vara stolt över honom, som designar pissoarer

Haha. xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

om man inte vill använda en sådan så vill man inte ha jämställdhet mellan könen [no-no]

Men liksom, det är såå mycket fräschare och få gå in i ett rum där man är ensam och gå på toa, liksom. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

På vilket sätt skulle det vara annorlunda mot för hur vi killar får stå bredvid varandra och kissa? [confused]

Jag vet inte, det är väl mest bara för att jag inte har tänkt tanken förut. Men jag förstår inte ens hur ni kan göra det. [shake][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Ja! (Du röstade på detta alternativ)

fett porrigt lol [tard][tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

EEEW Tänkte jag inte ens på, nu blev jag ännu mer äcklad.

[wink]


   
SvaraCitera