Aviseringar
Rensa alla

Pendel tågen...


Ämnesstartare

Ge f&n i stolarna/sittsarna.
Visst bryr mig inte om ni har fötterna på sidan men ge fan i att lägga tuggummi och skit PÅ stolen.. blev så jävla förbannad när jag skulle på tåget och var först in och skulle ta min favvoplats så var sittsarna full med tuggumin mittiallt kommer 4 skitungar och tar dom platserna och tittar runt så är hela vagnen full.. så fick stå i 1 timme![mad][mad][mad][mad][censur][mad]

DIEE!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Mjo. Så är det. När du ändå passar på, kan du väl be dem att sluta kasta ägg på bussarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xparn:

Text.

Gudars vad glad jag är som bytt storstan mot småstaden där man kan ta cykeln vart man än ska. Inget passande med busstider, inställda tåg eller eviga förseningar. Me is kinda lucky.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det är tråkigt. Det är det. Är det? Ja, det är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xparn:

så fick stå i 1 timme!

Var det inte en jävel som klev av tåget på en hel timme? [shake]


   
SvaraCitera

Teknival:

Var det inte en jävel som klev av tåget på en hel timme?

Vissa timmar på dygnet är det smockfullt att folk inte kan kliva på för att ingen ska av. Det du, jättespännande ibland [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daybreak:

Vissa timmar på dygnet är det smockfullt att folk inte kan kliva på för att ingen ska av.

Fan vad dåliga folk är. Man bufflar sig ut och funkar inte det så skriker man "SIEG HEIL!" så flyttar alla på sig ändå.
Det är så man gör ute i förorten. [y]


   
SvaraCitera

Teknival:

så flyttar alla på sig ändå

Haha, eller så stirrar de väldigt konstigt på en och säger ingenting. Som det brukar vara. Alla låssas som att det regnar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daybreak:

Haha, eller så stirrar de väldigt konstigt på en och säger ingenting. Som det brukar vara. Alla låssas som att det regnar.

Ett scenario i Jakobsberg (ja det har hänt på riktigt):
Det var smockat på tåget och en snubbe skulle gå av, varpå han säger:
"I Hitlers namn, flytta på er!"
Detta ledde till spridda kommentarer som "ey bro", "jävla rasse" och allmänt mummel. Men han fick kliva av (jag också för den delen). [party]


   
SvaraCitera

Teknival:

Men han fick kliva av (jag också för den delen).

Hehe, testa göra det på Södertälje-linjen och se om något händer då. Vet faktiskt inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daybreak:

Hehe, testa göra det på Södertälje-linjen och se om något händer då. Vet faktiskt inte.

Södertälje [rolleyes]
Vet inte riktigt, själv brukar jag mest buffla undan folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera