Aviseringar
Rensa alla

Pendla osv


Ämnesstartare

Alltså ni som har pendlat, kändes det som att ni hade svårare att få vänner osv för att ni inte bodde på orten ni pluggade?

Var ni mest med era gamla kompisar på hemorten?

Känns som att det blir svårare att hitta folk att umgås med osv då man inte bor där de bor. Bör jag se detta som ett problem?
Det kändes liksom som det när jag pendlade, men det var iofs typ i en månad så kan väl kanske inte riktigt räkna med det...

Ah, svar?


   
Citera
blum
 blum

hur långa sträckor pratar vi om här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

hur långa sträckor pratar vi om här?

Ca 6 mil. 🙁


   
SvaraCitera

Folk vill ju aldrig umgås på fritiden ändå, så vad spelar det för roll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Folk vill ju aldrig umgås på fritiden ändå, så vad spelar det för roll?


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Alltså ni som har pendlat, kändes det som att ni hade svårare att få vänner osv för att ni inte bodde på orten ni pluggade?

Det var inte direkt svårt att få vänner..men vi umgås inte så ofta på fritiden, kommer hem sent varje dag och hinner inte med så mycket.

grodanboll_:

Var ni mest med era gamla kompisar på hemorten?

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Folk vill ju aldrig umgås på fritiden ändå, så vad spelar det för roll?

Inte? Jo :S


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Inte? Jo :S

You have much more to learn about life. När man var yngre så var det kanske så. När man blir äldre dock så finns det helt enkelt inte mycket folk som vill göra det. Alla vill helst hålla sig för sig själva liksom. Då menar jag även de mest folkglada personerna som älskar att umgås med folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Alla vill helst hålla sig för sig själva liksom. Då menar jag även de mest folkglada personerna som älskar att umgås med folk.

Det låter inte logiskt.


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Det låter inte logiskt.

Ingen har sagt att det är logiskt. Folk i regel är ologiska och beter sig ologiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Ingen har sagt att det är logiskt. Folk i regel är ologiska och beter sig ologiskt.

Ja fast om man gillar att umgås borde man ju ju välja att umgås..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ alla kompisar i min klass pendlar typ[zzz]


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Ja fast om man gillar att umgås borde man ju ju välja att umgås..

Jodu, ingen aning, men det hela sociala samspelet är ologiskt. Jag brukar vilja umgås med folk, ett perfekt exempel är min gamla umgängeskrets. Trots det, så har de alltid valt att umgås med sådana personer som inte vill göra det som aldrig är på att göra något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Jodu, ingen aning, men det hela sociala samspelet är ologiskt. Jag brukar vilja umgås med folk, ett perfekt exempel är min gamla umgängeskrets

Synd, men ahh, dåligt.

postis_per:

typ alla kompisar i min klass pendlar typ

Hur långt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera