Aviseringar
Rensa alla

penetrerad eller inte??


Ämnesstartare

Försökte ha sex med min pojkvän första gången för en månad sen men tror inte han lyckades komma in helt. Blödde lite och igår försökte vi igen och nu blöder de lite till...har inte blivit penetrerad eller?


   
Citera

[tard]


   
SvaraCitera

vad skulle det göra för skillnad [confused]


   
SvaraCitera
zIGGE

det kommer blod under mens


   
SvaraCitera

Elexi:

Blödde lite

Elexi:

blöder de lite till

Det skall inte blöda! Ni måste göra något fel, blöder gör man bara när man gjort sig illa..


   
SvaraCitera

penetrerad = snopp har tryckts in i dig

spelar dig någon roll vilket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var oskuld, därför jag undrar och nej det är inte mens.


   
SvaraCitera

beklagar sorgen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

beklagar sorgen

Du får förklara dig.


   
SvaraCitera

Är normalt att det blöder lite, det är inget farligt. Prova att låta honom trycka in hela vägen i fittan utan att han knullar dig, så att du vänjer dig vid hans storlek.

Att han inte kommer ändå in kan ju vara för att han inte är stor nog.


   
SvaraCitera

Elexi:

Försökte ha sex med min pojkvän första gången för en månad sen men tror inte han lyckades komma in helt. Blödde lite och igår försökte vi igen och nu blöder de lite till...har inte blivit penetrerad eller?

Gör det ont när han kommer in i dig?
Är du tillräckligt våt?
Vissa blöder vid samlag den första gången så inget farligt förmodligen. I värsta fall kan du kolla upp det. Men är du torr när han försöker komma in kan det skava lite och det till slut börjar blöda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Är du tillräckligt våt?

Ohja, utan tvivel.

Chibibbi:

Är normalt att det blöder lite, det är inget farligt. Prova att låta honom trycka in hela vägen i fittan utan att han knullar dig, så att du vänjer dig vid hans storlek.Att han inte kommer ändå in kan ju vara för att han inte är stor nog.

Så du menar att det finns en chans att han inte har tryckt in den helt? Men att jag blöder måste tyda på någonting.


   
SvaraCitera
Lounge

va e frågan


   
SvaraCitera

Elexi:

Men att jag blöder måste tyda på någonting.

Du kanske har mycket mödomshinna/veck som blöder. Kan ju hända att den inte brast ordentligt eller att det sitter kvar eller nåt.
Men uh.. man brukar nog känna ganska tydligt om man kommit hela vägen in.

Gör det ont? Om inte äre nog ingen större fara. Använd extra glidmedel eller nåt för säkerhetsskull, du kanske är känslig mot silikon eller nåt om ni har kondomer.


   
SvaraCitera

Elexi:

Men att jag blöder måste tyda på någonting.

Ja, om du är oskuld (och inte lekt med andra små leksaker) så är du ju inte van vid att ha något där. Behöver inte vara särskilt stora saker som du reagerar på, fastän det givetvis kan vara så.

Elexi:

Så du menar att det finns en chans att han inte har tryckt in den helt?

Ja, alla kan inte komma ändå in, pga olika storlek/längd.


   
SvaraCitera