Aviseringar
Rensa alla

penetrerad eller inte??


Miceparade:

Kan ju hända att den inte brast ordentligt

Snälla någon förihelvete. Ingenting ska brista! Mödomshinnan är och förblir en myt och inget ska gå sönder under sex.


   
SvaraCitera

Måste faktiskt hålla med nachac här, mödomshinnan är rent påhitt.


   
SvaraCitera

Nachac:

Mödomshinnan är och förblir en myt och inget ska gå sönder under sex.

Men lägg av. Det sitter ett veck längst med slidväggen precis innanför slidmynningen och det uppstår lätt bristningar i denna vid första samlaget. Vissa har mer och vissa har inget alls. Vad är ditt problem med dessa fakta? Varför skulle det inte kunna vara så att det är från detta veck blodet TS pratar om kommer?


   
SvaraCitera

många blöder första gången. det är normalt, man får ta det extra försiktigt.

eller härda ut[smile][smile] ne ja skoja.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Måste faktiskt hålla med nachac här, mödomshinnan är rent påhitt.

Miceparade:

Men lägg av.


   
SvaraCitera

Myten om mödomshinnan!!
Sådär, läs och var glada!


   
SvaraCitera
zIGGE

Gillar hur chibibi, som är tjejj, säger det är påhitt. Är det nu jag fick rätt med din oexisterande sexualkunskap och fejkade intelligens eller inte.


   
SvaraCitera

Miceparade:

Men lägg av. Det sitter ett veck längst med slidväggen precis innanför slidmynningen och det uppstår lätt bristningar i denna vid första samlaget.

Har inte påstått något annat. Att det kan uppstå bristningar och blöda är dock inte detsamma som att det ska det, som du här antyder:

Miceparade:

Kan ju hända att den inte brast ordentligt


   
SvaraCitera

Knarko:

Myten om mödomshinnan!!

Det var ju precis det jag sa :s


   
SvaraCitera

Nachac:

Att det kan uppstå bristningar och blöda är dock inte detsamma som att det ska det, som du här antyder:

Om vecket är för tjockt och det gör ont när det uppstår sprickor är det ju bara jobbigt. Då är det ju bra om det vidgas ordentligt första gången så att man slipper det senare. Vilket är vad jag antyder.

Att du inleder med att säga att mödomshinnan är en myt låter dock mer som att du trodde att jag var felinformerad.


   
SvaraCitera

Miceparade:

Det var ju precis det jag sa :s

Sa jag emot dig? 😉
Mödomshinnan är myt ja, men slidkransen is the shiet så att säga


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Är normalt att det blöder lite, det är inget farligt. Prova att låta honom trycka in hela vägen i fittan utan att han knullar dig, så att du vänjer dig vid hans storlek.

what
ville att nån skulle tipsa henne om att bli ordentligt upphetsad och ev komplettera med glidmedel. Tolkade ditt inlägg som att typ "gör inget om det gör ont, få honom att trycka in hela bara!!!"

Elexi:

Så du menar att det finns en chans att han inte har tryckt in den helt? Men att jag blöder måste tyda på någonting.

att du blöder kan tyda på att du inte var tillräckligt våt och avslappnad. KAN.

Miceparade:

Kan ju hända att den inte brast ordentligt eller att det sitter kvar eller nåt.

[cry]


   
SvaraCitera
zIGGE

Knarko:

Mödomshinnan är myt ja, men slidkransen is the shiet så att säga

Står tydligt att slidkransen har kallats mödomshinnan och är den man pratar om, därför det samma. Namnbyte pga: missvisande.

Ingen myt.


   
SvaraCitera

Knarko:

Sa jag emot dig? 😉

NÄ ;))))

Postorderhoran:

[cry]

[mad]


   
SvaraCitera

zIGGE:

Står tydligt att slidkransen har hetat mödomshinnan och är den man pratar om, därför det samma. Namnbyte pga: missvisande.

Ingen myt.

Myten om hur det går till jo


   
SvaraCitera