Aviseringar
Rensa alla

PENGAR FÖR I HELVETE


rosnos
Ämnesstartare

sluk:

Du ska INTE behöva visa din kropp för att få pengar? Visst, du vill ha pengar osv men det finns andra sätt att tjäna pengar på 😉 Gå ut med andras hundar kanske, sitt barnvakt hos grannen, skotta snö. Men SPARA det är det absolut viktigaste!

Får ingen månadspeng så spara är svårt. alla julpengar gick till en resa till Spanien jag blev påtvingad. har 1000 kr nu, som ska räcka till augusti då jag fyller år... Tardig


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

rosnos:

Får ingen månadspeng så spara är svårt. alla julpengar gick till en resa till Spanien jag blev påtvingad. har 1000 kr nu, som ska räcka till augusti då jag fyller år... Tardig

Men testa att göra lite ''småjobb''


   
SvaraCitera

Jungman:

Att råna de panka är nog inget vinnande koncept

64171137.jpg


   
SvaraCitera
rosnos
Ämnesstartare

sluk:

Men testa att göra lite ''småjobb''

Finns inga. Känner ingen med något djur, trädgård, eller som är villig betala mig. 


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

rosnos:

Finns inga. Känner ingen med något djur, trädgård, eller som är villig betala mig. 

Det är ju lite svårt att tjäna pengar när du tänker så negativt..


   
SvaraCitera
rosnos
Ämnesstartare

sluk:

Det är ju lite svårt att tjäna pengar när du tänker så negativt..

Tänker inte negativt, berättar sakligt om ett faktum. 


   
SvaraCitera

adaq:

64171137.jpg

adaq:
Jag kan ge dig pengar. Skriv bara ditt bank nummer och din bank kod så flyttar jag över en slant Blink Tumme upp

LoolRullar ögonen


   
SvaraCitera
Lounge

Hahaha. Ja, det är den 25e.. Jag har betalt alla räkningar och behöver också PENGAR FÖRIHELVETE. Sälj något? Om du är lite fantasifull och teknisk - skapa en nishad blogg och tjäna pengar genom affiliateprogram.


   
SvaraCitera

There are multiple ways to earn money, You are in your perfect age and can easily make some bucks with the skills, Try to learn some skills and sell it on the freelancing platforms, If you want to learn IT skills I can suggest you the domain from where you can learn and clear you concepts and the good thing is you can apply on the same platform if you think you got the complete skill, Read out the blog and try to learn skills,  API Integration


   
SvaraCitera
oneday

emilyjaneej:
There are multiple ways to earn money, You are in your perfect age and can easily make some bucks with the skills, Try to learn some skills and sell it on the freelancing platforms, If you want to learn IT skills I can suggest you the domain from where you can learn and clear you concepts and the good thing is you can apply on the same platform if you think you got the complete skill, Read out the blog and try to learn skills,  API Integration

Schas


   
SvaraCitera