Forumet - Pengar

Pengar

528 0 22
Hej! Jag är snart 15 år och behöver samla pengar till en epa traktor, men mitt problem är att jag inte vet hur jag ska få tag i pengar eftersom att på de flesta jobb så tar de bara in folk över 16 eller 18 så jag vet inte vart jag ska få jobb. Så min stora fråga är hur ska jag få tag i pengar snabbt?

Spana också in:

Getrekt:
Det är nog kul att vara den största trafikfaran på vägen dessutom med sina snabba 30km/h. Ja det kanske är bekvämt tills någon kör på han bakifrån.
största trafikfaran haha den va bra... alla 18 åringar som ska ha trimmad bil och sladda i trafiken bland bilar tycker jag är farligare än en a-traktor som kämpar på för att den kan för att ta sig framåt i 30 hahahaha beror såklart på förare men ändå, va att en ung som körde om och höll på att frontalkrocka med en lastbil så man kan ju fundera på vad som är farligast

Getrekt: fan ska du med EPA till?
EPA är väl ett bra mycket bättre transportmedel än cykel och moped. Här är en hyfsad fräsch.

epa.jpg

Getrekt: Det är nog kul att vara den största trafikfaran på vägen dessutom med sina snabba 30km/h. Ja det kanske är bekvämt tills någon kör på han bakifrån.
Blev i går omkörd av en EPA och själv låg jag på 75 km/h på en 70-väg i en vanlig personbil och Epan höll säkert över 90 km/h.