Forumet - penis

penis

258 0 30
en kille jag håller på med har slutat höra av sig, i början var han tokig, smsade hela tiden, frågade vart jag var, vilka jag var med, när jag skulle komma hem osv. Det blev jobbigt i längden, men nu saknar jag det nästan eftersom han är totalförändrad, bryr sig inte om att höra av sig lika ofta, verkar inte bry sig. Skriver knappt med mig på msn. När vi pratar i telefon går allt toppen! men sen över sms och msn är det segt. och han verkar ointresserad. Han planerar in saker på veckodagarna, helgerna och loven,o där är inte jag inräknad, haha! Innan jag snackar med honom och riskerar att skrämma iväg honom kanske ni vet..eller nåt..skulle va..kul..
Jag tror att detta är en taktik från honom som ska göra att du vill visa intresse i honom igen, kanske "söka" honom på grund av att han inte är runt dig hela tiden längre. Han försöker helt enkelt vinna din uppmärksamhet på det här sättet igen, jag har läst det här i någon "guide" för singelkillar [crazy].

Don't take my word for it!

Spana också in:

flickansvekmigikväll:

är det en flört eller ett förhållande? det är skillnad tyyp

men vafan..inget utav det? en slags kärleksrelation haha, alla har väl vart på g med nån, man blir ju inte tillsammans efter första "dejten" eller vad man nu ska kalla det. Vi är på , på gränsen till att vara ihop, men nu känns allt bajs.
skumgummiboll:

men vafan..inget utav det? en slags kärleksrelation haha, alla har väl vart på g med nån, man blir ju inte tillsammans efter första "dejten" eller vad man nu ska kalla det. Vi är på , på gränsen till att vara ihop, men nu känns allt bajs.

okej, så ni har redan brist på intresse innan ni ens börjat dejta seriöst, tja då kanske det är hopplöst [mad]
Mow Skwoz:

Det låter som en trygg partner.

Inte alls. Vi har varit tillsammans 2 ggr innan.. jag kan inte leva utan honom o vill försöka tro på honom och nu har jag levt halft lyckligt med honom. Han har inte flörtat med någon, men däremot verkar han inte vilja träffa mig...