Aviseringar
Rensa alla

penis


Ämnesstartare

isola:

Han kanske fattade att han började likna ett en stalker?

TRUEEE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metoden:

Han har drivit med dig din sopa. Du fattar inte hur snubbar funkar. Han hade kul och messade med dig för att få dig att tro att han gillar dig. Efter ett tag tröttnar man. Synd men du blev ägd.

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kille har typ flörtat med andra tjejer o när han gjort det och intresserat sig för någon, slutar han skriva till mig typ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djurgårdens IF:

Min kille har typ flörtat med andra tjejer o när han gjort det och intresserat sig för någon, slutar han skriva till mig typ...

Det låter som en trygg partner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

Det låter som en trygg partner.

Inte alls. Vi har varit tillsammans 2 ggr innan.. jag kan inte leva utan honom o vill försöka tro på honom och nu har jag levt halft lyckligt med honom. Han har inte flörtat med någon, men däremot verkar han inte vilja träffa mig...


   
SvaraCitera

skumgummiboll:

haha jobbig? det var inte jag som klängde som fan i början..

sa inte det.. du sa att du tyckte han var jobbig... han kanske märkte det, och tröttnade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

sa inte det.. du sa att du tyckte han var jobbig... han kanske märkte det, och tröttnade

my baad! Jo så kanske det ligger till.. i dunno..


   
SvaraCitera

skumgummiboll:

my baad! Jo så kanske det ligger till.. i dunno..

hade jag varit den killen, så hade det iaf varit så.

ifall du vill, kan du försöka säga att du gjorde fel som inte visade uppskattning när han visade dig den, och att du var dum då och har ändrat dig.


   
SvaraCitera

skumgummiboll:

hmm, kan tänka mig att du är precis så, vider.

Ska du grina nu`?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antagligen är det något du, en singelguide eller en kompis sagt som fått honom att inte vilja vara så "på."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skumgummiboll:

penis

haha, naw[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hamnade i precis samma situation. Varför ringer inte du honom? Smsar gulliga saker och sådant? Då får du troligen positivt svar om han är intresserad. Sedan, om ni är mer än en flört, då kan ni väl ändå snacka med varandra?


   
SvaraCitera

isola:

ett en stalker

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

isola: ett en stalker

haha märkte inte ens detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har fått reda på av hans polaare att han är osäker på vad han vill, jag har försökt prata med han om det här, men inte världens lättaste sak.
Kanske mig det är fel påå, har bara ingen aning om vad jag gör för fel, skulle själv gissa på att jag gör för lite, bryr mig för lite, låter inte han veta hur mkt jag tkr om honom. Har en otroligt dålig känsla i kroppen, det känns skitstelt mellan oss, jag vill verkligen fortsätta med honom...


   
SvaraCitera