Aviseringar
Rensa alla

Penis funderingar


Ämnesstartare

Jag har ett dilemma, jag är 19år och har en penis på 12.5cm (stånd) är det nog för att tillfredsställa eller duger det inte alls?

Uppskattar svar


   
Citera

Det räcker till. En fittan brukar vara runt 9cm djup cirka. 


   
SvaraCitera

Vissa säger att tjejer ljuger när de påstår att storleken inte spelar någon roll. (Till viss del kanske, micropenis eller mastrodontpenis är kanske inte så kul) 
Men en penis på 12,5 cm tror jag inte är något problem alls! Sex handlar om njuta ihop och det går att göra på massvis med olika vis, inte bara penetration.
Man kan smeka tjejen runt/vis/på/vad tjejen vill/ på klitoris under samlaget, man kan köra olika ställningar. Oralsex tycker vissa är superduper, man kan använda leksaker ihop. 
Kommunikation är viktigt! 


   
SvaraCitera

kuken är inte det viktigaste i sexet. 


   
SvaraCitera

om du har bra sprut

annars äre kört

du måste ju nå in för att det ska bli barn


   
SvaraCitera

DEN E FÖR LITE OM MAN NT KAN OLLA SIN PARTNER I PANNAN UTAN ATT STÅ PÅ TÅ


   
SvaraCitera

Jag tycker att storleken spelar roll, men även hur man använder den. Men om du bara fokuserar på din storlek så kan jag lova dig att prestationsförmågan blir sämre! Njut av sexet istället och tänk inte så mycket.


   
SvaraCitera
marika

12,5 cm räcker fint, men bara om man kan använda den 😉 Min före detta pojkvän hade en mycket stor penis, men jag njöd inte särskilt av sex med honom. I vissa ställningar gjorde det till och med ont. Numera har jag en lekpartner vars penis är mindre än din, men jag har aldrig haft bättre sex än med honom. 

Också, om du känner dig otillräcklig med att tillfredställa tjejer, kan du köpä leksaker. De är inte en hot mot din mandom, men kan ge din tjej mycket nöje hon har inte upplevt förran. 🙂

Kortfattat, storleken betyder, men inte mycket. 


   
SvaraCitera