Aviseringar
Rensa alla

Penis komplex


Ämnesstartare

Tjena.. jag är en kille på 17 år och jag var extremt sen i puberteten fick ta hjälp av medicin för att komma igång med den.. skit jobbigt.... och nu kommer vi till de svåraste av allt... penisen... min kuk är ca 12 cm lång och 3.5 cm bred vid stånd... och då är förhuden ej tillbakadragen... Vilket är helt fel vid min ålder... Snälla hjälp mig! 

Jag har samt några tjejer som vill ha sex.. men jag har nekat det eftersom min kuk är liten och förhuden vill ej dra sig tillbaka.. vilket får mig att känna mig som en idiot när jag nekar tjejer till sex..


   
Citera

ok du bryr dig mer än tjejerna om din storlek men om du vill så kan du fortsätta neka sex hela livet ut


   
SvaraCitera

Storleken låter inte som att det är något problem med. Förhuden får du nog gå och fixa. 


   
SvaraCitera

medellängd är väl 14 cm? vissa växer ju till dom är 21. du ju alltid pumpa korven med korvpump (tror det finns något sådant) eller operera sig. men ärligt talat så är inte 12 cm the end of the world, handlar ju mycket om bredden också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo det ni säger är sant.. men är 17 år och oskuld... har nekat sex sen ja va 15 så ja kom så nära att ja skulle ha sex.. men fick avbryta allt  pga detta... sedan ja fick medicin för detta ( ca 6 mån ja slutatde ta sprutor) har den iaf växt från 4 cm till 12... men ändå nu verkar de ha blivit stopp i produktionen... -.- vilket suger för jag vill ha sex men kan inte.. förhuden går att dra bak utan erektion men med erektion så sitter den tajt... den går inte över ollonet..


   
SvaraCitera

mät omkretsen istället för bredden

tänk om din e extra tjock då bör du ej ha komplex


   
SvaraCitera

gå till vårdcentralen ang förhuden. ang sex så handlar det mycket om skicklighet med korven och med tunga, fingrar etc.

edit: 17 år och oskuld är helt normalt. jag e 21 och oskuld. eget val dock..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den är absolut inte extra tjock snarare extra liten... har tillockmed funderat på självmord eller operation för att utan sex, kan jag inte ha förhållande.. jag älskar att "leka" med tjejen men ska hon leka med min 12 cm kuk som inte ens förhuden dras tillbaka på? de funkar inte så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo fast mitt val är att bli av med den.. jag älskar att använda tunga å allt men tjejen vill ju ha nått tillbaka:/


   
SvaraCitera

använd dildo 😀 självmord? kom igen..sex är inte allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seriöst asså... vill inte gå till en gynekolog för jag vill va anonym..


   
SvaraCitera

Jeppe309:
den är absolut inte extra tjock snarare extra liten... har tillockmed funderat på självmord eller operation för att utan sex, kan jag inte ha förhållande.. jag älskar att "leka" med tjejen men ska hon leka med min 12 cm kuk som inte ens förhuden dras tillbaka på? de funkar inte så..

Gå till vårdcentralen och prata om förhudsproblemen, det är tydligen rätt så vanligt och jag vet folk i min närhet som fixat det. De gör typ ett litet snitt i förhuden så den inte sitter åt så mkt och så ska det läka och så ska den gå att dra tillbaka i erektion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det kan jag ju faktiskt göra.. men då finns de ett annat problem hon använder alltid kondom... kan ju säga att min kuk är för liten för kondom


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Jeppe309:
ja det kan jag ju faktiskt göra.. men då finns de ett annat problem hon använder alltid kondom... kan ju säga att min kuk är för liten för kondom

Finns kondomer i mindre storlekar 


   
SvaraCitera