Aviseringar
Rensa alla

Penisförstoring ??


Ämnesstartare

Tja!

Är inte alls van vid att skriva på såna här ställen, men jag behöver lite råd och kan absolut inte med att fråga mina polare.

Är det någon som har provat penisförstroingstaabletter eller apparater.
Någon som känner den här sidan:
http://sv.wrpills.com/


   
Citera

Om det funkade så skulle dom inte behöva säljas över konstiga sidor. Ge upp den tanken och lär dig tycka om dig själv för den du är.


   
SvaraCitera

[bigcheers]


   
SvaraCitera

testa


   
SvaraCitera

DavidJohnsson:

penis

Jag ser att du har reggat idag DavidJohnsson. Har du reggat dig på ett forum för att ställa en fråga om din lilla snopp?

ONT: Lär dig att älska dig själv. Som tröst för din lilla snopp kan jag säga att det finns massor av pojkar därute som gillar små snoppar. Som din.


   
SvaraCitera

haha


   
SvaraCitera

Hört att man får större kuk desto mer matte man kan.


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Hört att man får större kuk desto mer matte man kan.

detta är sant, har skitstor kuk och är awesome på matte.
Alla killar i min klass är avis på min mandom.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

detta är sant, har skitstor kuk och är awesome på matte.
Alla killar i min klass är avis på min mandom.

Mmh, kände på mattetentan igår att folk kollade snett på mig när jag försökte få plats med den under bordet så att jag inte skulle inkräkta någon annans personal-space


   
SvaraCitera

undrar också detta


   
SvaraCitera

undrar också, så pinsamt att gå förbi att coola killarna i duschen när dom står där med sina falukorvar och man själv bara har en liten prinskorv[blush]


   
SvaraCitera

mmmmmmmm prinskorv


   
SvaraCitera

Piller funkar inte. De är bara bluff och båg. Så glöm pillren.

När det gäller apparater så funkar faktiskt "sträckbänkarna". Det är faktiskt gjort medicinska studier på detta och apparaterna har en effekt. Dock ska du bära den 8 timmar om dagen i åtminstone ett halvår för att få någon effekt. Och effekten du får är först och främst i slakt tillstånd.

Operation funkar också, men även där är typ 95% av förstoringen enbart i slakt tillstånd.

Sedan så finns det manuella övningar som man kan göra. Typ sträcka och dra i kuken med händerna. Effekten av dessa övningar går att diskutera.

Frågor på detta? Skicka ett PM isåfall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du borde kanske testa att knulla innan du ens tänker om att förstora din kuk...


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

Som tröst för din lilla snopp kan jag säga att det finns massor av pojkar därute som gillar små snoppar. Som din.

haha


   
SvaraCitera