Aviseringar
Rensa alla

peppa mig för träning!


Ämnesstartare

har varit på gym 1 gång hittils. har ett års gymkort som jag borde utnyttja till max men jag har noooooll lust. sitter o tittar på snygga kroppar men man mår ju ba dåligt av sånt ist för o bli peppad

PEPPA MIG nuu så jag drar dit ikväll. har redan skaffat 1 kontakt/ kompis som tydligen e där nästan varje kväll så hn kan jag få lite hjälp av. MEN DET ENDA JAG GÖR NÄR JAG KOMMER HEM ÄR ATT LIGGA I SOFFAN O SMÅÄTA


   
Citera
Ämnesstartare

Tagga för det och intala dig under dagen att du ska dit. Bara köra! Bättre med 25 min än inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känn inte efter, bara bestäm dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skickar brev till dig om du inte gör det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
skickar brev till dig om du inte gör det

då gör ju jag inte det Rodnar

Nachac:
Känn inte efter, bara bestäm dig.

det går inte, är för bekväm. har inga br anledningar till att dra dit än.

davvelito:
Tagga för det och intala dig under dagen att du ska dit. Bara köra! Bättre med 25 min än inget.

jaa bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: det går inte, är för bekväm. har inga br anledningar till att dra dit än.

Det är ju bara din inställning. Du gör massor som du inte behöver genast, du går och lägger dig i tid (förhoppningsvis,) lagar mat et cetera. Du måste introducera det i din dagliga rutin. Du måste ju bara ta dig dit, väl där kommer du ju träna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ju lätt att säga sådär, jag planerar, sen kommer jag hem helt slut o tänker äh jag är ändå smal
🙁 men jaaaaa ska väl försöka ändra på det här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta är en väg att gå: http://ungdomar.se/forum/thread/davvelitos-traeningsprogram

Själv skulle jag sikta på att kötta ihop bra playlists kanske mixtra med den inför varje pass så att taggar till och verkliigen känner att du vill prova att se hur det känns att kötta till Bulls on parade i morgon tex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: sen kommer jag hem helt slut o tänker äh jag är ändå smal

Hshhaha så brukar jag också tänka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har också svårt för motivation pga avskyr verkligen att träna, haha. men tror det bara handlar o matt få i ndet som en rutin, sen blir det lättare.


   
SvaraCitera

ta med dig kläderna till jobbet, käka något lagom stort 1-2 timmar innan du vet att du kommer vara där så drar du bara dit på en gång. kommer man hem emellan är man körd.

ja och som dazed säger så MÅSTE du ha bra/rätt musik i öronen, eller jag vet att jag måste det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: det är ju lätt att säga sådär, jag planerar, sen kommer jag hem helt slut o tänker äh jag är ändå smal
🙁 men jaaaaa ska väl försöka ändra på det här

Träna på morgonen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla pratar om musik här och jag vill bara säga att det INTE funkar för mig. jag tränar bättre till podcasts. vet ej om du lyssnar på pod eller så, men kan verkligen rekommendera Värvet som har en timmes intervjuer med kända profiler. tycker tiden går mycket fortare då än när man lyssnar på musik. iaf - hitta bra poddar så går tiden fortare, iaf för mig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

då ska du ladda ner en podcastapp också. för iphone finns en som heter podcasts bara, lär finnas för dig med om du har android


   
SvaraCitera

kukoxo:

har varit på gym 1 gång hittils. har ett års gymkort som jag borde utnyttja till max men jag har noooooll lust. sitter o tittar på snygga kroppar men man mår ju ba dåligt av sånt ist för o bli peppad

PEPPA MIG nuu så jag drar dit ikväll. har redan skaffat 1 kontakt/ kompis som tydligen e där nästan varje kväll så hn kan jag få lite hjälp av. MEN DET ENDA JAG GÖR NÄR JAG KOMMER HEM ÄR ATT LIGGA I SOFFAN O SMÅÄTA

Du verkar ha motivationen där någonstans ändå då du gått och köpt gymkortet. Men se till att hitta den riktiga motivationen. Försök lägga upp ett schema då du sätter upp tider och datum du ska vara på gymmet.

Ex: 10 oktober kl:17.00  - Kör ben & styrka
11 oktober - Kondition etc..

När du väl lagt upp ett schema brukar dom flesta börja få in sina gym rutiner. Så kriga på och lycka till!

Kom ihåg, du är grym!

/ Nilufer.


   
SvaraCitera