Aviseringar
Rensa alla

Peppa Zym - jag måste våga!


Ämnesstartare

Åh, hej!

På tisdag kommer jag att vara på ett möte med viktiga personer på EU-parlamentets kontor i Sverige. Det är typ en dröm som går i uppfyllelse eftersom jag vill jobba med Europafrågor på ett eller annat sätt, och det här är en stor chans för mig att nätverka och få riktigt mycket kontakter! Jag tänkte till och med finslipa mitt CV och lämna det till någon också.

Det enda problemet är att jag blir så förbannat blyg när jag står där och kommer med största sannolikhet fega ur. Jag behöver pepp!!! Så peppa mig. Jag vill verkligen visa att jag finns och är intresserad av nåt jobb hos dem, men aaaaaaaahhhh... Hur ska jag samla mod!? Tänk om det blir pinsamt tyst? Eller tänk om jag börjar stamma? Hur imponerar jag på dem? Kommer inte våga prata!

Peptalk, plx.


   
Citera
Ämnesstartare

Tänk på att det är människor du pratar med. [smile]

världsbästpåattgeråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nasir:

världsbästpåattgeråd

Det var faktiskt ett jävligt bra råd. 🙂 Bättre än de jag fått tidigare, typ "tänk dig att alla i rummet är nakna"... Nä. Vafan? Skulle bli ännu värre då ju. Heh.


   
SvaraCitera

Tänk på att det är din dröm, det är någonting du verkligen vill. Det är värt alla "tänk om"! Det kanske kan boosta lite och ta bort det jobbiga [cute]


   
SvaraCitera
zIGGE

Zymbaline:

ra på ett möte med viktiga personer på EU-parlamentets kontor i Sverige.

Åh. Ge info. Är det offentligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Åh. Ge info. Är det offentligt?

Det är inför en konferens som jag fått chansen att delta i, som kommer äga rum i Estland. Kommer att få diskutera med EU-parlamentariker från alla baltiska länder, om sociala medier och kommukationskanaler inom EU.

Mötet är själva "förmötet" där vi som åker från Sverige kommer att träffas och prata om hur det kommer gå till, spinna lite idéer osv. Detta möte är inte offentligt men jag tror att konferensen är det, är lite osäker.


   
SvaraCitera

ta med en bomb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Det var faktiskt ett jävligt bra råd. 🙂

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"lätta på trycket" innan.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

"lätta på trycket" innan.

Bajsa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nasir:

Bajsa?

sprit
6
w.e.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk på hur jävla cool du är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

6

.. Ställer du upp? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Tänk på hur jävla cool du är!

ALLTSÅ PUSS, jag blir så gla <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

.. Ställer du upp? 😉

Tyvärr inte innan tisdag.[sad]


   
SvaraCitera